Przepraszam gazebo.

60. Data: 2009-02-04 10:50:43

Temat: Re: GAZEBO - tu masz calosc + moj komentarz (Re: Przepraszam gazebo.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 4 Feb 2009 09:30:48 +0100, Saulo napisał(a):

> Paulinka<paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>

> Paulinko, wracaj do waszego babińca-żmijowiska.
> Najlepiej oczywiście zabierz ze sobą Ikselkę, bo ona chyba tam się lepiej
> odnajduje,

A myslałam już, że chciałbys, abym stąd odeszła DLA SIEBIE i dla własnego
mojego dobra.
A tu nie! - mam odejść, BO TAK, choćby i do żmijowiska :-D
Takie to te Twoje dobre intencje :->

> mimo, że/może dlatego, że na waszym tle wygląda nawet dość korzystnie,

Nooo, cie choroba, komplement jednak jakis jest. Dobreito.

> ale jeżeli się nie uda, idź przynajmniej sama.

Już poszła. Nie ma tu co robić, tu sama śmietanka intelektualna.

A propos: co sadzisz o istocie życia?

62. Data: 2009-02-04 10:50:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 4 Feb 2009 10:13:36 +0100, cbnet napisał(a):

> Przynajmniej teraz już wiesz, dlaczego nikt nie lubi "Ewki, której
> nikt nie lubi".
> Po prostu: ona jest bezdennie głupia i tylko wśród popaprańców
> ma jeszcze jako takie wzięcie.

A ponieważ wiadomo, że świat w 99,99 procentach to sami popaprańcy, no to
takie wzorcowe jednostki jak m.in. cbnety i paulinki, jako 0,01 procenta
tego świata, naprawde mają dziejowe zadanie stworzyć wspólny front, aby
wreszcie pokazać wszystkim, CO I JAK.

> No niestety.

No niestety.

63. Data: 2009-02-04 10:59:54

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka<i...@g...pl>

[...]
> A myslałam już, że chciałbys, abym stąd odeszła DLA SIEBIE i dla
> własnego mojego dobra.
> A tu nie! - mam odejść, BO TAK, choćby i do żmijowiska :-D
> Takie to te Twoje dobre intencje :->

To nie były dobre intencje tylko dobra ocena sytuacji. Której nie podzielasz
i/albo nie jesteś w stanie wcielić w życie.
Więc idź sobie choćby i do żmijowiska, skoro tak lubisz się w nim tarzać.
Ale wiem, że nie pójdziesz.

> A propos: co sadzisz o istocie życia?

Nic. To jakaś nieistotna abstrakcja.

Saulo

64. Data: 2009-02-04 12:25:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 4 Feb 2009 11:59:54 +0100, Saulo napisał(a):

> Ikselka<i...@g...pl>
>
> [...]
>

> To nie były dobre intencje

Myślisz, że nie wiem? - gdyby takie były, zastanowiłabym się poważnie nad
sobą - może.
:-)

> tylko dobra ocena sytuacji. Której nie podzielasz
> i/albo nie jesteś w stanie wcielić w życie.

Swoje oceny uznawaj za słuszne i wcielaj we własne życie, albo zostań
nauczycielem , to Ci dadzą dziennik do ich wpisywania, aby uznawali je
inni.
A skoro Ci nie odpowiadam - wolna droga. Jak to kiedys powiedział
nieodżałowany (przeze mnie, i to serio) Sky - dosyć jest miejsca pod
błekitem nieba...

> Więc idź sobie choćby i do żmijowiska, skoro tak lubisz się w nim tarzać.
> Ale wiem, że nie pójdziesz.

> Nic. To jakaś nieistotna abstrakcja.

Abstrakcją dla mnie jest akurat to, co sądzisz o mnie i o tym, w jakim
kierunku powinnam się oddalić, natomiast istota życia to jest sprawa, która
mnie bardzo zajmuje, ponieważ widzę jej nieskończoną prostotę i
jednocześnie niemozliwość dotarcia do niej, jak powiedział np prof Sedlak.
A to, co ktoś tam sądzi o mnie... Że też w ogóle nie żal ludziom zajmować
chwili swojego krótkiego czasu na tego typu nic nie wnoszące dywagacje...

65. Data: 2009-02-04 12:58:27

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka<i...@g...pl>

[...]
> Że też w ogóle nie żal
> ludziom zajmować chwili swojego krótkiego czasu na tego typu nic nie
> wnoszące dywagacje...

Powiedziała ta, której żal ;)

Saulo

66. Data: 2009-02-04 14:15:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 4 Feb 2009 13:58:27 +0100, Saulo napisał(a):

> Ikselka<i...@g...pl>
>
> [...]
>
> Powiedziała ta, której żal ;)
>
> Saulo

Ja mam dużo czasu.
A tak serio: nie dyktuję nikomu, co powinien robić. Wręcz zarzuca mi się
tutaj, że piszę tylko i wyłącznie O SOBIE i że niby to jest narzucanie
innym czegoś. Chyba tylko na zasadzie pobudzania innych pisaniem o sobie do
krytycznych i rzetelnych wniosków na temat własnych postaw - jesli tak, to
jak najbardziej jest to, w moim rozumieniu (niczego nie narzucam ani nie
sugeruję), działanie pozytywne :>

No i - domniemywam, że wszystko, co wyciąłeś, pozostawiając tylko to jedno
zdanie, wziąłeś pod uwagę bez dyskusji.

67. Data: 2009-02-04 21:41:56

Od: " Bluzgacz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> podobnego przypadku w całym Wszechświecie chyba, aż dziw, że go w ogóle na
> przepustki wypuszczają

Znowu mnie pomylilas z pansravista.
BTW: to nie ja bralem prozac, a tym bardziej wszelkiej masci innych "lekow",
wiec wypierdalaj przyglupie, hehehe.

Bluzgacz

68. Data: 2009-02-04 21:45:31

Od: " Bluzgacz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> A to moja tamże odpowiedź:
>
> Gdybys TY, prostaczko, miała chore dziecko i pomachałabym ci setkami przed
> noskiem

Po chuj zasmiecasz grupe trollu?
Przeciez te prywatne rozmowy nie na temat i z innej grupy NIJAK tutaj nie
pasuja, nie dociera cwoku?
A z tymi setkami to dalas popis - typowa wiejska prostaczka.
Pasujesz do wiejskiego bata spod wiejskiej imprezy w remizie, ktory jezdzi ze
swoim lachonem w dorznietym BMW z 1996 roku, ktory jest tak dorzniety, ze
odpala za 3 razem. Co za prosciuch.
Przeciez wiadomo, ze jestes golodupcem bidoku.
Przy okazji wyszlo twoje chamstwo i prostactwo - ale to tak na marginesie.
Caly czas mu zaprzeczasz, w przeciwienstwie do mnie, ale zeby osiagnac ten
poziom autentycznosci i szczerosci co ja musialabys przestac byc nastolatka.

Bluzgacz

69. Data: 2009-02-04 21:46:36

Od: " Bluzgacz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> Jakoś nie masz sensownej odpowiedzi? - to idź usypiać swoje ZDROWE dziecko.

Moze jednak woli, zeby dziecko samo podjelo te decyzje, tak jak ty kiedys
wolalas, zeby ktos podjal i asekuracyjnie spierdolilas/pozwolilas?
A teraz zamknij morde.

Bluzgacz

70. Data: 2009-02-04 22:08:44

Od: " Bluzgacz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea <e...@p...fm> napisał(a):

> A możesz powiedzieć po co kręcisz tego flejma? Mało Ci na psd to jeszcze
> tu zawitałaś? Sprawia Ci to frajdę?

Rownie dobrze mozna byloby zadac to pytanie Tobie w wielu watkach.
No i oczywiscie osobie, ktora cytuje tutaj wypowiedzi z innej grupy (czyli z
PSD do ktorej sie odnosisz), zeby pokazac boje, ktore tam prowadzi.
Jednak slepas...

Bluzgacz

Chorwacka wioska
Co powie Wódz?