Przepraszam gazebo.

71. Data: 2009-02-04 23:38:28

Temat: Re: GAZEBO - tu masz calosc + moj komentarz (Re: Przepraszam gazebo.
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz pisze:

> No i oczywiscie osobie, ktora cytuje tutaj wypowiedzi z innej grupy (czyli z
> PSD do ktorej sie odnosisz), zeby pokazac boje, ktore tam prowadzi.

Krótkie pytanie - czy ja się udzielam gdzieś we wspomnianym wątku i czy
ja przywlokłam tamtą sprawę tutaj?

Dziękuję

Ewa

72. Data: 2009-02-04 23:43:02

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz pisze:

> Jednak slepas...

Sądzę, że ustosunkujesz się w końcu do mojego pytania, co robisz w
sprawie cebenta.
Jeśli sensownie nie odpowiesz, uznam, że jesteś mięczakiem, który
potrafi bić tylko baby i niedołężnych starców.

Ewa

73. Data: 2009-02-17 04:58:23

Od: " Bluzgacz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea <e...@p...fm> napisał(a):

> Taaak? Nie widzę, żebyś zwalczał z równą zapalczywością tych, którzy
> gadają z cbnetem. Dlaczego tego nie robisz? Czyżbyś nie znał jego
> poglądów dotyczących Żydów, Hitlera, nazizmu, homoseksualizmu itd.?? Nie
> wierzę. Wybierasz sobie słabszych, po których łatwo Ci jeździć, którzy
> obnażają swoje słabe punkty i wystawiają się na strzały. Nie jest tak?

Mozesz byc pewna, ze jego pogladow nie znam na tyle, poniewaz do niedawna
mialem go w plonkownicy. Pare lat temu go atakowalem, ale nie wczytywalem sie
w jego posty, po prostu byl atak bez przyczyny. Nie atakowalem go w pojedynke.
To byly czasy, kiedy cbnet mowil na wiekszosc osob "spedalony kurwiszon" i cos
tam jeszcze, nie pamietam. Aaaa, "bezmozgi palant".
Teraz tez z nim w ogole nie prowadze polemiki, albowiem on ma mnie w
plonkownicy. Jego posty oznaczam jako przeczytane, zanim w ogole w nie wejde i
tyle w temacie. Nigdy z nim nie pisywalem, ani on ze mna to i sie tez nie czytamy.

> Nie jest tak do końca, chociaż uważam od niedawna, że najwięcej można
> zdziałać okazując ludziom zrozumienie, nie pozwalając jednocześnie

Chujowo uwazalas, do dupy takie idiotyczne podejscie.

> ingerować w swoje granice. Z tego, co Ty uprawiasz, wychodzi coraz
> większe zacietrzewienie i szambo.

Przestan jatrzyc i stosowac retoryke, ktorej ja uzywam w stosunku do wiadomych
osob.

> BTW Kiedy czytam przepychanki z XL na innych grupach w wykonaniu
> dziewczyn, które tracą panowanie nad sobą, to aż żałość bierze, jakie
> prymitywne wykazują cechy. No niestety, prostactwo pełną gębą.

Mam w dupie te ich przepychanki.
Nie zmienia to faktu ze biora w nich udzial tylko prostaczki, lacznie z
xxxlka, ktora czesto przebija wspolrozmowcow, chociazby swoim dziecinnym
poziomem, podczas gdy ma 5 dych na karku. Albo te zaczepianie i podkrecanie
syfu na tej grupie o dzieciach. Wpadala, dojebywala i uciekala, zeby znowu
powrocic - no ale tobie to nie szkodzi, ze skurwila w ten sposob kolejna
grupe, podejmujac dzialania typowego trolla najgorszego typu.
Pomijam fakt, ze jest uposledzona, bo dorosla osoba sie tak nie zachowuje,
zwlaszcza jak kiedys miala dzieci - w takim razie uwazam, ze trzeba byc niezle
cofnieta w rozwoju bawiac sie w takie bzdury.

> Wiesz, czasem mi się zdarza uderzać za bardzo w prywatę, ale nie tylko
> mnie się to zdarza i nie tylko z XL zresztą. Wydaje mi się, że ta grupa
> jest i tak najodpowiedniejsza do tego, żeby opisywać swoje przeżycia.

Durne tlumaczenie o tych przezyciach, bo wlasnie durnie wytlumaczylas swoje
biadolenie z ta baba i tyle. Wez sie wysil na cos nie tak tandetnego i nie tak
prostego

> Chcę tylko zauważyć, że to dzięki Tobie właśnie największa dyskusja
> wokół XL się kręci. I to najmniej merytoryczna, tzn. oparta na jakichś
> Twoich domysłach, polegająca na bluzganiu z obu stron.

Domysly?
Po prostu potrafie analizowac tekst i wyczuwam takie mitomanki i klamstwa
przynajmniej dobrze. DO tego nie znosze nawijania wcizaz na swoj temat, bo
wlasnie to niszczy kazda dyskusje. Jestes kurwa slepa, ze nie zauwazasz tego,
co stalo sie np jakis czas temu na kuchni, jak mielismy znowu retrospekcje do
jej rodzicow i srania na ten temat.

> Nie czuję się osobiście winna temu, co się tu dzieje. I nie pouczaj mnie
> ciągle, z kim i o czym mam rozmawiać.

Skoncz pierdolic i sie uzalac nad soba, nie zgrywaj ofiary.
Ja po pierwsze Cie nie pouczam, a po drugie zadne CIAGLE.
Kurde, 2 klamstwa w jednym zdaniu, opanuj sie..
A to ze troll istnieje to zasluga tych, ktorzy z nim sobie milutko pierdola o
dupie marynii albo o nich samych.

Bluzgacz

I EOT. Bo jestes malo reformowalna, chyba nawet w ogole.

74. Data: 2009-02-17 04:58:54

Od: " Bluzgacz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea <e...@p...fm> napisał(a):

> Sądzę, że ustosunkujesz się w końcu do mojego pytania, co robisz w
> sprawie cebenta.
> Jeśli sensownie nie odpowiesz, uznam, że jesteś mięczakiem, który
> potrafi bić tylko baby i niedołężnych starców.

Juz nawet piszesz tak jak ona.

Bluzgacz

75. Data: 2009-02-17 21:24:19

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz pisze:

> Juz nawet piszesz tak jak ona.

No widzisz, a chciałam się tu do Ciebie upodobnić.

Ewa

76. Data: 2009-02-17 21:31:07

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz pisze:

> Mozesz byc pewna, ze jego pogladow nie znam na tyle

Że co? Pokaż mi tu takiego stałego bywalca, który nie zna poglądów CB,
przynajmniej w zarysie, a ten jest wystarczający.

> Chujowo uwazalas, do dupy takie idiotyczne podejscie.

Stosuj sobie swoje, które mnie z kolei wydaje się do dupy. I się odczep.

> Przestan jatrzyc i stosowac retoryke, ktorej ja uzywam w stosunku do wiadomych
> osob.

Masz patent na SJP? Pozwól mi używać takich słów, na jakie mam ochotę.

> Domysly?
> Po prostu potrafie analizowac tekst

Jakoś wiele z tych analiz tekstu nie pokrywa się z prawdą. Na to też
nigdy mi nie odpowiedziałeś.

> A to ze troll istnieje to zasluga tych, ktorzy z nim sobie milutko pierdola o
> dupie marynii albo o nich samych.

Zarzuć ciekawszy temat.

> I EOT. Bo jestes malo reformowalna, chyba nawet w ogole.

Przejrzyj swoje posty sprzed kilku lat i powiedz, jak się zreformowałeś
do dziś. :)

EOT

Ewa

Chorwacka wioska