Przerobka samochodu-bardzo ciekawe rozwiazania!

1. Data: 2004-09-29 07:56:56

Temat: Przerobka samochodu-bardzo ciekawe rozwiazania!
Od: "rolins" <rolins@[TO TRZEBA WYCIAC]neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Jestem w trakcie poszukiwan nowego auta i bede je przerabial. Znalazlem w
internecie super ciekawa oferte firmy z Czech , ktora specjalizuje sie w
dostosowaniu samochodow. Poza standardowymi przerobkami
(gaz,hamulec,sprzeglo,uchwyty itd) zamienia drzwi otwierane na odsuwane oraz
wykonuje obrotowe fotele. Sposrod ofetrty na najwieksza uwage zasluguja
odsuwane drzwi w samochodach osobowych, pozwala to miedzy innymi na
wkladanie wozka bez skladania (po wyciagnieciu jednego fotela).

Podaje linka: http://www.janpibal-jpservis.cz/

2. Data: 2004-09-29 19:06:44

Od: "Angelika" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, bardzo ciekawe rozwiązania. Czy ktoś wie może ile trzeba zainwestować
w tą przeróbkę???
Pozdrawiam

A.
Użytkownik "rolins" <rolins@[TO TRZEBA WYCIAC]neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:cjdprv$m7c$1@news.onet.pl...

3. Data: 2004-09-30 09:31:41

Od: "rolins" <rolins@[TO TRZEBA WYCIAC]neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

proponuje zadac takie pytanie firmie, widzialem tam maila. trzeba podac
model samochodu i zakres przrobek. mozna pisac po Polsku

4. Data: 2004-09-30 12:13:45

Od: "Wiesław" <w...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam, bardzo ciekawe rozwiązania. Czy ktoś wie może ile trzeba
> zainwestować
Witam !!!
zamiast inwestować w takie przeróbki lepiej kupić auto z automatem.
w Świdnicy jest taki mechanik co za pomocą cięgien i dźwigni przerobi
automata za sentą część tego co tam zechcą. Takich mechaników w całej Polsce
jest tysiące. U mnie jeździ kobieta takim autkiem już 10 rok

pozdrawiam Wiesław

5. Data: 2004-09-30 12:39:55

Od: "rolins" <rolins@[TO TRZEBA WYCIAC]neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze podac mi jednego ktory przerabia drzwi na odsuwane...?

6. Data: 2004-09-30 13:04:12

Od: "Wiesław" <w...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

mówię o automacie
a z drzwiami odsuwane to jest dobra rzecz ale nie konieczna, zdejmiesz
ogranicznik zrobisz trochę dłuższy i już masz problem z głowy
możesz nawet wjechać do auta:)
przeróbki przez firmy to jest koszy niebotyczne. Najlepsze rozwiązania to
takie co sobie sam wymyślisz a zaprzyjaźniony mechanik zrobi;)
a to co jest na tej stronie pokazane pewnie będzie kosztowało jakieś
parenaście tysięcy zł.
Użytkownik "rolins" <rolins@[TO TRZEBA WYCIAC]neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:cjguqg$lsv$1@news.onet.pl...

7. Data: 2004-09-30 13:18:00

Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pewno nie bedzie sie oplacac taka modernizacja Fiata 126p

Leszek :-)

8. Data: 2004-09-30 13:29:47

Od: "Seba" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesław wrote:
> [...]
> rozwiązania to takie co sobie sam wymyślisz a zaprzyjaźniony mechanik
> zrobi;) a to co jest na tej stronie pokazane pewnie będzie kosztowało

Tylko kto da na to homologacje?
Zaprzyjaźniony mechanik może zrobić wszystko, i możesz z tym jeździć nawet
30 lat, ale nie daj Boże będziesz miał wypadek ze skutkiem śmiertelnym nawet
nie z twojej winy to możesz pójść siedzieć i nie ma tłumaczenia. Myślisz że
dlaczego te urządzenia są takie drogie ? Bo trzeba je homologować a to
kosztuje kupę kasy i nie każdego na to stać a potem trzeba jakoś te
pieniądze odzyskać, od kogo od klienta proste
pozdrawiam Seba

9. Data: 2004-09-30 14:19:46

Od: "ON" <O...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seba" <s...@p...onet.pl>

> Tylko kto da na to homologacje?

> ....... nie daj Boże będziesz miał wypadek ze skutkiem
> śmiertelnym nawet nie z twojej winy to możesz pójść
> siedzieć i nie ma tłumaczenia

ciach.......

> pozdrawiam Seba
======>

masz 100% racje Seba !
i to NIE ''możesz pójść '' tylko ''idziesz''
chcialem o tym napisac ale mnie uprzedzil(as)(es)

pozdr.ON

10. Data: 2004-10-01 09:03:09

Od: "Wiesław" <w...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

oczywiście nikt nie da, ale myślisz że Czesi zrobili na Polskę
homologację??????
Wiesław
Użytkownik "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Na pewno nie bedzie sie oplacac taka modernizacja Fiata 126p
>
> Leszek :-)

Film mój Nikifor
pytanie
Umiarkowany stopień a praca