Przerobka zdjecia na wzror do XXX

1. Data: 2009-11-16 16:11:49

Temat: Przerobka zdjecia na wzror do XXX
Od: Aen <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzien dobry :)

Potrzebuje przerobic zdjecie na haft krzyzykowy, czy ktos moze zna z
doswiadczenia jakas dobra strone/sklep www gdzie mozna takowa usluge
zamowic?

Jako, iz ma to byc prezent na 70 urodziny, efekt koncowy musi byc dobrej
jakosci :(

Kiedys wpadl mi w oko jakis sklep oferujacy wyslanie zeskanowanego
zdjecia do DMC bodajze i przyslanie gotowego wzoru, ale za nic nie
potrafie sobie teraz przypomniec szczegolow :(

Programy do przerabiania odpadaja - wszystkie, ktore widzialam byly
dostepne jedynie w wersji na PC, z ktorego w domu nie korzystam.

Dziekuje z gory za pomoc,

Aen

2. Data: 2009-11-16 23:36:48

Temat: Re: Przerobka zdjecia na wzror do XXX
Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aen pisze:
> [...]
>
> Programy do przerabiania odpadaja - wszystkie, ktore widzialam byly
> dostepne jedynie w wersji na PC, z ktorego w domu nie korzystam.

Sprobuj tu:
http://www.haftomania.com/

3. Data: 2009-11-18 10:49:19

Od: Aen <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grazyna wrote:

> Sprobuj tu:
> http://www.haftomania.com/

Dziekuje, sprobuje :)

Aen

4. Data: 2009-11-18 10:56:43

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aen pisze:
> [...]
> zdjecia do DMC bodajze i przyslanie gotowego wzoru, ale za nic nie
> potrafie sobie teraz przypomniec szczegolow :(

http://www.needleart.pl/pl/kat/330/Kanwa-z-Nadrukiem
-na-Zyczenie

th

--
http://nitkowo.bloog.pl

5. Data: 2009-11-20 13:26:46

Od: Aen <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za linki :)

Udalo mi sie odgrzebac link do strony oferujacej wyslanie fotografi
bezposrednio do DMC, wkleje link w razie by ktos byl zainteresowany :)

http://www.thehappycross-stitcher.com/page.php?xPage
=photochart-dmc.html

Pozdrawiam,

Aen