Przeróżne cudeńka dla maniaczek-robótkowiczek

1. Data: 2005-01-28 07:50:24

Temat: Przeróżne cudeńka dla maniaczek-robótkowiczek
Od: "renja" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Skrupulatnie przejrzałam FAQ i posty na grupie i znalazłam prawdziwą
kopalnię pomysłów na przeróżne cudeńka, jednak w trakcie wertowania netu
natrafiłam na stronę której , wydaje mi się, nie spotkałam na tej grupie i
dlatego spieszę się nią podzielić z Wami, bo myślę że warto.
W każdym z działów znajdziecie kopalnię pomysłów z przeróżnych
dziedzin. Naprawdę warto poszperać.
http://forum.nanya.ru/index.php?s=15503536ec67311f09
2c93605aac7881&c=10

Pozdrawiam
Renata co zarzuciła serwetę na rzecz sukni księżniczki dla Barbie (czego to
się nie robi dla chrześniaczki)

PS. Jeśli forum jest wam znane to przepraszam za zaśmiecanie