Strój karnawałowy dla chłopca

1. Data: 2005-01-28 08:16:48

Temat: Strój karnawałowy dla chłopca
Od: "Aga" <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
dziewczyny poszukuje inspiracji odnośnie stroju karnałowego dla mojego 2-
letniego synka :-) w żłobku maja impreze i chciałabym zeby wyglądał na tym
swoim pierwszym balu cudnie.
Może znacie jakies strony z przykładami strojów, może same macie jakies ciekawe
pomysły, a juz stronka z przykładem + instrukcja jak to zrobić byłaby marzeniem
Dziekuje serdecznie
Pozdrawiam Miłe Grupowiczki
Aga

1. Data: 2005-01-28 08:33:37

Temat: Re: Strój karnawałowy dla chłopca
Od: "renja" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <r...@b...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> dziewczyny poszukuje inspiracji odnośnie stroju karnałowego dla mojego 2-
> letniego synka

Witaj!
A może tutaj znajdziesz coś co cię zainspiruje? Praktycznie każdy model ma
opis. Pooglądaj, może akurat cos się trafi
http://forum.nanya.ru/index.php?showtopic=8165
Pozdrawiam
Renata

1. Data: 2005-01-28 08:35:17

Od: "stynka pracuje" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może znacie jakies strony z przykładami strojów, może same macie jakies
ciekawe pomysły

www.uroczystosci.pl

Mój 4-latek był ostatnio piratem, sama szyłam :-). Mogę podesłać zdjęcie na
priva. Jeśli chcesz to napisz do mnie.

Pozdrawiam,
Justyna

1. Data: 2005-01-28 08:44:00

Od: "renja" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a tutaj masz linki do kostiumów jednej z forumowiczek zdjęcie + opis
http://www.nanya.ru/opit/8743
http://www.kostyor.ru/moda/art16.html
http://www.nanya.ru/opit/8879
http://www.kenga.ru/toys_list.php3?Id_pare...tegory=
1473&nh=
http://www.kindereducation.com/maskarad.html
http://levsha-2000.chat.ru/games/maska/maska.html
http://www.nanya.ru/opit/8812
http://www.nanya.ru/opit/8876
http://www.nanya.ru/opit/8784
http://www.nanya.ru/opit/8728
http://www.nanya.ru/opit/8029
http://www.nanya.ru/opit/6514
http://www.nanya.ru/opit/5915
http://www.nanya.ru/opit/4681
http://www.nanya.ru/opit/114
http://www.nanya.ru/opit/8915
http://www.nanya.ru/opit/8917
http://www.nanya.ru/opit/8919
http://levsha-2000.chat.ru/games/maska/maska.html
http://kindergarden.ykt.ru/BOOKS/maska2.html

1. Data: 2005-01-28 11:02:25

Od: "Aga" <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki dziewczyny ja też mam ambicje uszyc ten strój sama :-)
na pewno skorzystam z podeslanych przez Was meateriałów
dzieki wielki miłego dnia
Aga
Stynko oczywiscie podeślij mi zdjecie swojego pirata :-)

Przeróżne cudeńka dla maniaczek-robótkowiczek
Szukam XXX
[xxx] ktokolwiek widzial ktokolwiek wie ??
9druty) sweterek w warkocze
ktoś chciał śpiące misie na podusi (xxx)