Przesadzanie...

1. Data: 2004-10-14 11:59:21

Temat: Przesadzanie...
Od: "Wiesław Kaniowski" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Wiosną posadziłem wierzbę płaczącą "z kołka". Przyjęła się, puściła gałązki, wszystko
świetnie. Tylko teraz chciałbym
wiedzieć, kiedy najlepiej ją przesadzić. Teraz, jesienią, zaraz po opadnięciu liści,
czy wiosną?

Pozdrawiam - WK

2. Data: 2004-10-14 15:06:36

Temat: Re: Przesadzanie...
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
gałązki, wszystko świetnie. Tylko teraz chciałbym
> wiedzieć, kiedy najlepiej ją przesadzić. Teraz, jesienią, zaraz po

Teraz jesienią, nie musisz czekać aż wszystkie liście opadną, ale
jeszcze przed długotrwałymi przymrozkami. Na wiosnę nawet się nie kapnie że
rosła w innym miejscu ;-)

Serdecznie Miłka

Pazdziernikowe przymrozki!
Jak i kiedy osłaniać od mrozu?
Do Wrocławian
Forum budowlane, wykończeniowe i ogrodnicze
Winorosl - tylko jaka ?