Przesadzanie Iglakow ?

1. Data: 2001-09-17 19:01:52

Temat: Przesadzanie Iglakow ?
Od: "adajan" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam kilka dosc duzych iglakow musze je przesadzic ,na co zwrocic uwage.
Niektore tuje maja dwa metry ,nie chce ich stracic.
Kiedy to zrobic i jak .

pozdrawiam
adajan

2. Data: 2001-09-25 16:25:57

Temat: Re: Przesadzanie Iglakow ?
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adajan" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
> Witam
> Mam kilka dosc duzych iglakow musze je przesadzic ,na co zwrocic uwage.
> Niektore tuje maja dwa metry ,nie chce ich stracic.
> Kiedy to zrobic i jak .

Dobrze jest ukształtować możliwie dużą bryłę korzeniową. Taką którą uniosą
dwie osoby. Jeżeli bryła w trakcie wyjmowania zacznie się osypywać to lepiej
poczekać z przesadzaniem rok.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

3. Data: 2001-09-26 07:39:34

Temat: Odp: Przesadzanie Iglakow ?
Od: "Yaro C2" <m...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobrze gdy przed wykopaniem podlejemy obficie krzew, by gleba była bardziej
zwarta i trzymała się korzeni (szczególnie tych malutkich - włoskowatych), a
po obkopaniu powstałą bryle zawiążemy np. w płótno, tak się nie obsypie. No
i oczywiście w nowe miejsce - pamiętając o obfitym podlaniu. Tak powinno być
bez większych stresów - oczywiście dla rośliny.

Pozdrawiam

Jarek Krupa (Yaro)

4. Data: 2001-09-26 09:45:24

Od: <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jarek Krupa (Yaro)
>
> Jeszcze tylko pamiętaj podlewać na wiosnę bo dopóki się nie przekorzeni nie
będzie w stanie sama czerpac wody z głębszych warstw gleby. Podlewając teraz
radzę polewać wodą CAŁĄ roślinę, tj od góry do dołu. Powinna się przyjąć na 99%.
Pozdrawiam - Arlekin

Ziołowe trawy-CYMBOPOGON
kokos czyli nowy badyl w domu
Mapa pl-rec-ogrodników