Przestałam odczuwać głód!

1. Data: 2004-06-21 06:29:57

Temat: Przestałam odczuwać głód!
Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nagle, ni z tego, ni z owego przestałam odczuwać głód! Uwielbiam jeść i
zwykle było tak, że siedząc w pracy czekałam z zegarkiem w ręce na moment
kiedy mogłabym coś zjeść. Przy takiej pogodzie jak dziś (zimno i deszcz)
bywałam głodna prawie non-stop.
Tymczasem jakiś tydzień temu, nagle przestałam kompletnie odczuwać głód.
Jakby mi ktoś odciął żołądek. Mogłabym nie jeść cały dzień i nie czuć tego.
Poza tym, że nie chce mi sie jesc, nie chce mi sie tez wstawac z łóżka rano.
Nie mam depresji, bo jak na osobe z depresja smieje sie ostatnio zbyt
czesto. Ale fakt - w momencie kiedy przestałam jeść nawarstwiło mi się kilka
problemów i byłam w fatalnym nastroju. Tyle tylko, że problemy albo
rozwiązałam albo sie z nimi pogodziłam, a głodu dalej nie czuję....
Co to może być ??

pozdr

Monika

2. Data: 2004-06-21 12:05:40

Temat: Re: Przestałam odczuwać głód!
Od: "krasty" <n...@m...takiego> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie tasiemiec umarl :))

3. Data: 2004-06-21 12:14:19

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krasty" <n...@m...takiego> napisał w wiadomości
> Pewnie tasiemiec umarl :))

Z przeżarcia :))))

A, nie bede sie zastanawiac, grunt, ze kase oszczedzam ;)

pozdr

Monika

4. Data: 2004-06-21 14:43:26

Od: "Cloudic" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Nagle, ni z tego, ni z owego przestałam odczuwać głód! ....
> Co to może być ??

Nie wiem, ale szczerze zazdroszczę ;).

- cloudic -

Głupi Jaś