Przeziebienie

1. Data: 2005-06-06 07:51:29

Temat: Przeziebienie
Od: "remg" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
za kazdym razem gdy się przeziebiam przebiega to u mnie w ten sam sposob,
tzn kilka dni ostrego bolu gardla, a potem nagle gardlo przestaje bolec i
dostaje kataru. Caly proces trwa 2 tygodnie zanim wszelkie objawy mina, a
przez ten czas ciezko normalnie oddychac, mowic ,jednym slowem koszmar.
Ostatnio znow sie przeziebilem, a poniewaz bardzo mi zalezalo na tym zeby
uniknac tych objawow, traktowalem sie roznymi specyfikami na gardlo i musze
powiedziec ze udawalo mi sie utrzymac przeziebienie w ryzach. Ale gdy juz mi
sie wydawalo ze przeziebienie minelo i bol gardla ustapil szybciej niz
zwykle ,niestety znow dostalem takiego kataru ze szkoda gadac. Wkurza mnie
juz to wszystko i sie zastanawiam czy naprawde nie ma sposobu zeby
przyspieszyc wyleczenie tych objawow. Czy naprawde katar musi trwac te 7 dni
i czy zawsze musi byc drugim etapem po problemach z gardlem? Czy da sie
jakos uchronic przed tym zeby objawy przeziebienia nie "przeszly" z gardla
do nosa?
Poradzcie cos jak to szybciej zwalczyc, czy u was przebiega to tak samo
dlugo i uciazliwie?

Pozdrawiam
remg

2. Data: 2005-06-06 09:35:34

Temat: Re: Przeziebienie
Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 6 Jun 2005 09:51:29 +0200, na pl.sci.medycyna, remg napisał(a):

> Poradzcie cos jak to szybciej zwalczyc, czy u was przebiega to tak samo
> dlugo i uciazliwie?

U mnie przebiegało identycznie. Poradziłem sobie oczyszczaniem organizmu no
i zmianą sposobu odżywiania. Moim zdaniem ten katar po bólu gardła to
zwykłe opróżnienie z toksyn organizmu, kóre zbierają się w układzie
limfatycznym. Kiedyś po czymś takim miałem cały nos w krostach, aż takie to
było toksyczne. Najprostsza metodą na taką chorobę jest głodówka, choćby
jednodniowa. Tylko woda z lekkim dodatkiem soku z cytryny aby pobudzić
wątrobę.
Polecam książki Małachowa, a w szczególności "Oczyszczanie organizmu".

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

Suchość
Interna Harrisona czy Kokota?