Przy płocie....

1. Data: 2002-03-18 21:24:11

Temat: Przy płocie....
Od: "Nicolas" <k...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Powiedzcie mi co posadzic na całej długości siatki ogrodzeniowej. Płot ma ok. 380 m.
dł. Myślałem o świerkach ale boje się czy korzenie po pewnym czasie nie rozsadzą
podmurówki. Może jakiś żywopłot, jednak chciałbym w miare oszczednie to wykonać.

2. Data: 2002-03-18 22:12:47

Temat: Re: Przy płocie....
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesteś niepoprawny, mogę Ci zapodać ok. 380 roślin. Większość z nich nawet za
rozsądną cenę nie rozsadzi "twojej" podmurówki.
;-)))

3. Data: 2002-03-19 01:29:22

Od: "smokol" <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dajcie jakies szczegoly ... ja mam też ponad 300 metrow plotu
i zastanawiam sie z czego zrobic taki bezobslugowy zywoplot ...

4. Data: 2002-03-19 08:50:54

Od: "Beata" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak to "bezobsługowy"!!! A popracować trochę! A powietrzyć się ździebko!

5. Data: 2002-03-19 08:57:50

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy wrote:

> Jesteś niepoprawny, mogę Ci zapodać ok. 380 roślin. Większość z nich
> nawet za rozsądną cenę nie rozsadzi "twojej" podmurówki.;-)))

Dlaczego, jak przy płocie, to w HTML-u? :-)

Krycha&Co(ty)

6. Data: 2002-03-19 10:12:44

Od: "Piotr Kieraciński" <p...@p...pol.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> Jak to "bezobsługowy"!!! A popracować trochę!
Uuu! Kolezanka ma duuuzo czasu! Zapraszam do mnie do ogrodu na
wertykulowanie 4 tys. m2 trawnika!
pik
PS. jestem za bezobslugowymi ogrodami w takim zakresie w jakim to mozliwe.

7. Data: 2002-03-19 10:21:51

Od: "Beata" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kieraciński" <p...@p...pol.lublin.pl> napisał w
wiadomości news:a7726p$pf9$1@news.lublin.pl...
> Uuu! Kolezanka ma duuuzo czasu! Zapraszam do mnie do ogrodu na
> wertykulowanie 4 tys. m2 trawnika!
> pik
> PS. jestem za bezobslugowymi ogrodami w takim zakresie w jakim to mozliwe.

Z czasem u mnie też nie najlepiej ale cieszą mnie efekty mojej pracy (a nie
koleżanek) :)
No jasne, że nie należy masochistycznie dodawać sobie roboty... ale
przycięcie żywopłotu? To chyba przyjemne ...:)

Pozdrawiam i życzę jak najmniej pracy...
Beata

8. Data: 2002-03-19 16:16:42

Od: "Artur \"Dziadek\" M." <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No jasne, że nie należy masochistycznie dodawać sobie roboty... ale
> przycięcie żywopłotu? To chyba przyjemne ...:)

pewnie.....:-)
Rodzice maja dzialke 5 arow, strzyzenie zywoplotu (liguster 2-2.5 m wys)
zajmowalo mi praktycznie caly dzien. Dodam, ze praca ta lekka nie jest mimo
dobrej maszyny. Lapy ciagle w gorze, skakanie po drabinie itp. przyjemnosci.

Moja dzialka ma prawie pol hektara i jesli mialbym miec taki zywoplot, to po
wystrzyzeniu calej dzialki musialbym zaczynac od nowa :-) Zaznaczam, ze nie
mam 6 miesiecy urlopu na rok.

Tak wiec ja tez sklaniam sie do bezobslugowego zywoplotu.
Planuje troche swierkow (ok. 100 mb), kosodrzewine (tez wydzie ze 100 mb), a
nad reszta jeszcze pomysle.

Aha, musze sie pochwalic - wczoraj posadzilem 100 swierkow 50 cm wzrostu.
Jeszcze czuje grzbiet jak sie schylam. Na szczescie pada deszcz wiec
przynajmniej podlewanie odpada.

Pozdrawiam, Artur

9. Data: 2002-03-19 17:30:49

Od: "Nicolas" <k...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur podpowiedz skad mozna zalatwic tanio duza ilosc swierkow...

Użytkownik "Artur "Dziadek" M." <w...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:a77oqo$otd$1@news.onet.pl...

10. Data: 2002-03-19 17:40:41

Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%> szukaj wiadomości tego autora

> Artur podpowiedz skad mozna zalatwic tanio duza ilosc swierkow...

moze nie jestem artur - ale sprobuje:-)
w krakowie mozna kupic od lesniczych - hoduja sobie na podworku w rekawach z
folii zamiast doniczek

ania

Wrzosy
Jak wzmocnic trawe ?