Przyjaciele - dluznicy

1. Data: 2003-05-12 23:17:49

Temat: Re: Przyjaciele - dluznicy
Od: LMB <N...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mozliwe sa dwa czarne scenariusze:

Inne niemożliwe?

> - odzyskuje pieniadze, trace przyjazn (naprawde duzo nas laczy, zalezy mi na
> niej)
> - trace i przyjazn, i pieniadze (czyli ona skresla mnie ze swojego zycia i
> moge zapomniec o odzyskaniu forsy).

Masz jakiś świadków na porzyczenie tych pieniędzy? Rozumiem, że nie
chcesz stracić przyjaźni, ale spójrz sam/a jak to wygląda. Wygląda na
to, że trafiłeś na osob, która nie orze, a zbiera. Przykro mi za to
zdanie.

> ziemiomorze

LMB

--
== Download SiteFinder and get Warez, MP3, Movies, etc. from IRC ==
============== http://www.sitefinder.pl =====================

1. Data: 2003-05-13 08:17:06

Od: Loonie <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 12 May 2003 13:52:54 +0000 (UTC), " "
<z...@N...gazeta.pl> wrote:

> Spa, spa.
> Bede ja cisnac stanowczo i bez leku, z odrobina lagodnosci; a nastepnym razem
> spisze cos w rodzaju umowy (o ile diabel mnie podkusi i znowu cos komus
> pozycze).

> A co, jesli umowimy sie na raty i te umowe ona takze zlekcewazy? Zacznie
> ignorowac? (W tej sytuacji nie mowie juz o zachowaniu przyjazni)

IMO dosyć duża szansa. Twoja koleżanka nie zachowuje się jak osoba
wiarygodna. Inaczej mówiąc: robi cię w balona.

> Ech. Zyczylabym sobie, zeby zycie oszczedzalo mi takich rozczarowan.

Ty sobie nie życz tylko myśl więcej. Jeżeli masz jakichś świadków to masz
szanse, ale nie sądzę żebyś miała. "Naprawdę dobre koleżanki" nie pożyczają
przy świadkach. :-\

--
Pozdrowienia,
Loonie

KONFERENCJA-Człowiek niepełnosprawny.
Statystyki naszej grupy
Police Forensic and Eliminating software................ ..Download Now zzzzszzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzazzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzz [8/2]
Pytanko:(
Mobbing