Przyjaźń

31. Data: 2004-03-25 14:16:58

Temat: Re: Rycząca 40-stka
Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 25 Mar 2004 14:00:21 +0000 (UTC) I had a dream that Szpakowaty Pan
<s...@N...gazeta.pl> wrote:
> Święte słowa

Ale jakie? Racz zaznaczyć, na co konkretnie odpisujesz :)

32. Data: 2004-03-25 15:28:49

Od: "Szpakowaty Pan" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> napisał(a):

> On Thu, 25 Mar 2004 14:00:21 +0000 (UTC) I had a dream that Szpakowaty Pan
<sz

> Ale jakie? Racz zaznaczyć, na co konkretnie odpisujesz :)

Skoro nie zaznaczyłem, to znaczy że chwalę całą wypowiedź.

33. Data: 2004-03-25 15:56:56

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 25 Mar 2004 15:28:49 +0000 (UTC) I had a dream that Szpakowaty Pan
<s...@N...gazeta.pl> wrote:
> Skoro nie zaznaczyłem, to znaczy że chwalę całą wypowiedź.

Ale niekoniecznie widać którą :)

mam już dosć
gdzie w Krakowie
poradnia psychologiczna?
babcia urodzila wlasnego wnuka - a co wy na to?
Dylemat...