Przypadek przeziembienia do dyskusji - boje się o zatoki

1. Data: 2005-02-26 17:41:31

Temat: Przypadek przeziembienia do dyskusji - boje się o zatoki
Od: "Jacek Tusuński" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oto opis mojego przeziembienia

A- OBJAWY
niedziela bul gardła tak zwane kluski w gardle

poniedziałek podobnie leciutkie dreszcze

wtorek katar nasilajacy się straszny katar ,gardło przestało boleć ale
katar 1 stoponia ,moze była mała goroczka 37 ^

sroda złe zapoczucie ,bez goroczki ,lekkie dreszczyki ,jeszcze wiekszy
katar nie mogłem spać , suche gardło ,leki kaszel , leki bul głowy

czwartek bez goroczki bule głowy , nie moge patrzeć na oczy , katar juz
troche mniejszy , leki kaszel ,przespałem cały dzień ,uszy zatkane

piontek bez dreszczy , bule głowy ciut ciut mniejsze , samopoczucie od
południa lepsze , katar mniejszy , katar też

sobota utrzymuje się bul głowy typu jak ruszam głową ( BOJE SIĘ ZE TO
POCZĄNTEK ZAPALENIA ZATOK ) ,uszy zatkane ,katar malutki ,kaszel
symboliczny

B- KONSULTACJA Z LEKARZEM
W niedziele po konsultacji z lekarzem telefonicznie
doxycyklina co 24 godziny ( najpierw co 12 godzin 1 dwie tabletki

w środe lekaż który był na dyżurze zbadał mnie i powiedział ze nic mi nie
jest i zebym mu głowy trół

W piontek badanie u lekaża rodzinnego
badanie obsłuchowe nic nie wykazało
gardło zaczerwienione
ciśnienie w normie

antybiotyk najwyzej do niedzieli

LECZENIE

doxycyklina najpioerw co 12 godzin potem co 24 godziny
rutinoskorbin 2 do 3 razy dziennie po 1 tabletce
witamina c 2 * 1 tabletka
ibupron w razie bulu głowy ale specjalnie nie pomaga co njawyzej 2
tabletki dzienie
dziś juz nie pije

tusipeps kilka razy dzienie
coś do sania nie pamietam nazwy

jakieś krople do nona 1 lub 2 razy bardzo pomogły

i inhal takie krople smaruje się tważ bardzo pomaga

OBAWY
boje się o moje świete zatoki , czesto choruje na zatoki

pytania
Czy zacząć pić wapno ,odczula ,rozkurcza

czy zacz

2. Data: 2005-02-26 18:27:17

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2005-02-26 18:32:03

Temat: [ort] Przypadek przeziembienia do dyskusji - boje się o zato
Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oto opis mojego przeziembienia

przeziębienia

> bul

ból

> goroczka 37 ^

gorączka

> piontek

piątek

>środe

środę

> lekaż

lekarz

> trół

truł

> W piontek

piątek

> badanie obsłuchowe

osłuchowe

> najpioerw

najpierw

> co njawyzej 2

najwyżej

> tusipeps

Tussipect?

> coś do sania

ssania

> jakieś krople do nona

nosa?

> tważ

twarz

Tylko nie pisz, że masz papiery na dysleksję, dysortografię i dysbrainię
młodzieńczą, bo to nudne.

JoP

4. Data: 2005-02-26 18:49:43

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26.02.05, około 19:32, Jolanta Pers bulgocze

> Tylko nie pisz, że masz papiery na dysleksję, dysortografię i dysbrainię
> młodzieńczą, bo to nudne.

Dzie widzisz, że dżłowieg brzecież jezd brzeziembiody?

--
ika - umop apisdn

Aromatyzowane wykalaczki...?
minirin w aerozolu