Przypadek przeziembienia do dyskusji - boje się o zatoki

następny post »
From: "Jacek Tusuński" <s...@W...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Przypadek przeziembienia do dyskusji - boje się o zatoki
Date: Sat, 26 Feb 2005 17:41:31 +0000 (UTC)

Oto opis mojego przeziembienia

A- OBJAWY
niedziela bul gardła tak zwane kluski w gardle

poniedziałek podobnie leciutkie dreszcze

wtorek katar nasilajacy się straszny katar ,gardło przestało boleć ale
katar 1 stoponia ,moze była mała goroczka 37 ^

sroda złe zapoczucie ,bez goroczki ,lekkie dreszczyki ,jeszcze wiekszy
katar nie mogłem spać , suche gardło ,leki kaszel , leki bul głowy

czwartek bez goroczki bule głowy , nie moge patrzeć na oczy , katar juz
troche mniejszy , leki kaszel ,przespałem cały dzień ,uszy zatkane

piontek bez dreszczy , bule głowy ciut ciut mniejsze , samopoczucie od
południa lepsze , katar mniejszy , katar też

sobota utrzymuje się bul głowy typu jak ruszam głową ( BOJE SIĘ ZE TO
POCZĄNTEK ZAPALENIA ZATOK ) ,uszy zatkane ,katar malutki ,kaszel
symboliczny

B- KONSULTACJA Z LEKARZEM
W niedziele po konsultacji z lekarzem telefonicznie
doxycyklina co 24 godziny ( najpierw co 12 godzin 1 dwie tabletki

w środe lekaż który był na dyżurze zbadał mnie i powiedział ze nic mi nie
jest i zebym mu głowy trół

W piontek badanie u lekaża rodzinnego
badanie obsłuchowe nic nie wykazało
gardło zaczerwienione
ciśnienie w normie

antybiotyk najwyzej do niedzieli

LECZENIE

doxycyklina najpioerw co 12 godzin potem co 24 godziny
rutinoskorbin 2 do 3 razy dziennie po 1 tabletce
witamina c 2 * 1 tabletka
ibupron w razie bulu głowy ale specjalnie nie pomaga co njawyzej 2
tabletki dzienie
dziś juz nie pije

tusipeps kilka razy dzienie
coś do sania nie pamietam nazwy

jakieś krople do nona 1 lub 2 razy bardzo pomogły

i inhal takie krople smaruje się tważ bardzo pomaga

OBAWY
boje się o moje świete zatoki , czesto choruje na zatoki

pytania
Czy zacząć pić wapno ,odczula ,rozkurcza

czy zacz