Przypalone mleko

1. Data: 2000-08-20 09:43:17

Temat: Re: Odp: Przypalone mleko
Od: "MORGANO" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Evajp <e...@a...com> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:2...@n...aol.com

> kiedys mi zaserwowali takie mleko, jeszcze cieple bylo, smierdzialo krowusia
> przezuta trawa. Zygalam dalej niz widzialam. Sorry za slownictwo, ale to
bylo
> straszne.
Tu moge Ci przyznac racje. Po co odbierac cielakowi mleko swoje mamy.
Nieprzetwrzone mleko to "Cichy morderca". Morgano

<eva>

1. Data: 2000-08-20 18:54:34

Od: "Ula" <u...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>bylo
zapach i smak mleka zalezy od tego co dana krowka jadla i kto ja doil. teraz
te biedne krowki sa karmione roznymi dodatkami paszowymi zwiekszajacymi
wydajnosc krowki albo co jaest bardzo czestym widoczkiem przy raczej dosc
czesto uczeszczanej drodze.
a co do dojenia : kilka lat temu widzialam jak baba po wydojeniu mleka zeby
je "oczyscic" przepuscila je przez stara brudna sciere.
w sumie wierzcie mi tyle juz widzialam ze jajka kupuje tylko fermowe, mleko
z duzych gospodarstw rolnych ( danone, koscian, laciate- bo to znam) a mieso
w duzych supermaketach- jesli ktos jest na tyle odwazny ze chce sie
dowiedziec dlaczego- zapraszam na priva- w nagorszym razie zostanie
weganinem
pozdrowienia
Ulawiec

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

1. Data: 2000-08-20 22:12:54

Od: "Danka" <j...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

A ja tez - co prawda ladne kilkanascie lat temu - dalabym sie za takim
cieplym mleczkiem prosto od krowki, zabic. Takie, z wiaderka nabieralo sie
je kubeczkiem albo nawet przez slomke zrobiona ze zboza .....Oj, te
wspomnienia wakacji u rodziny na wsi. Dzisiejsze krowy ( i wies )to juz nie
to.....
Pozdrawiam milosnikow mleczka!
Danka

1. Data: 2000-08-21 07:14:09

Od: "wojmat" <w...@g...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

MORGANO <m...@p...onet.pl> w wiadomooci 3...@n...vogel.pl
napisał-/a: &
(...)
> Tu moge Ci przyznac racje. Po co odbierac cielakowi mleko swoje
mamy.
> Nieprzetwrzone mleko to "Cichy morderca". Morgano

a po co odbierać i przetwarzać? nie to samo?
NTG w ogóle

odp. na pytanie o folie
OLBRZYMIA PROSBA
placki w Mc Donalds