Przypomnę

11. Data: 2016-05-06 00:39:41

Temat: Re: Przypomnę
Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> Dokładnie mamy ciąg dalszy - nawet można powiedzieć, że z niejaką eskalacją.

Jaka eskalację? Rząd ich bije? Ochrona kaczora?
A może policja? TV nie pokazuje ich marszów?
To se Krzewciu przełącz na stację gdzie pokazują.

12. Data: 2016-05-06 00:42:43

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> O tu masz przykład inteligenta inaczej:
> http://opole.wyborcza.pl/opole/1,35114,20017207,ludz
ie-kod-zwyzywani-na-ul-krakowskiej-targowica-wypier-
c.html#BoxLokOpoLink

> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Koło ch. mi to lata. Ważne że komendantów wymienili,
by przecieków nie było i by policja nie urządzała
prowokacji.

13. Data: 2016-05-06 00:56:46

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

k...@g...com
> [...]

Jaka eskalację? Rząd ich bije? Ochrona kaczora?
A może policja? TV nie pokazuje ich marszów?
To se Krzewciu przełącz na stację gdzie pokazują.

W systemach totalitarnych bandziory zastraszają społeczeństwo, w tej chwili
bolszewicy z ormo, podpuszczani przez Pis, wygrażają ludziom śmiercią, skala pobić i
mowy nienawiści poszybowała w górę, poniewaz nikt nie wierzy w kłamstwa reżimu
Kaczynskiego. Tak więc jak każdy totalitaryzm idzie w zastraszanie. I te skurwysyny z
Pis doprowadzą do rozlew krwi, bo druga strona też się radykalizuje i się nie ugnie
przed Kaczym butem. Szykuj gardziołko na szafot, zachciało wam się kato-stalinizmu,
tylko kopytami teraz zamerdacie na latarniach.

14. Data: 2016-05-06 15:01:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 5 May 2016 15:39:41 -0700 (PDT),
k...@g...com napisał(a):

> Jaka eskalację? Rząd ich bije?

A może strzela?
https://www.google.pl/search?q=g%C3%B3rnik%C3%B3w+ja
strz%C4%99biu&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=tZUsV6m
jH8GrsQHHuJj4Aw

15. Data: 2016-05-06 17:09:20

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Ikselka napisał:

> A może strzela?
> https://www.google.pl/search?q=g%C3%B3rnik%C3%B3w+ja
strz%C4%99biu&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=tZUsV6m
jH8GrsQHHuJj4Aw

Jeżeli chodzi o mnie, nie wiem dlaczego, ale lubię
czasem rzucić coś globowi, wiem złośliwy jestem:)

Nie to że później czytam, tylko obserwuje ten potok
złowieszczych gróźb i przepowiedni.

16. Data: 2016-05-06 17:29:15

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może strzela?
> https://www.google.pl/search?q=g%C3%B3rnik%C3%B3w+ja
strz%C4%99biu&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=tZUsV6m
jH8GrsQHHuJj4Aw

No cóż- teraz mają Ukraińców. Ci się nie będą wahać- będąć seriami

--
Chiron

Crux santa sit mihi lux
Non draco sit mihi dux

17. Data: 2016-05-06 18:00:00

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> No cóż- teraz mają Ukraińców. Ci się nie będą wahać- będąć seriami

Miało być "ciąć" oczywiście. Przepraszam

18. Data: 2016-05-06 18:42:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trza mu dać spokój raczej. Tzn sobie...

19. Data: 2016-05-06 20:57:47

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Ikselka napisał:

> Trza mu dać spokój raczej. Tzn sobie...

OK, ale ostatni raz go podrażnię:)

http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/51
9939,na-zapleczu-stadniny-w-janowie-podlaskim-report
az.html

I tak napisze o pisowskiej propagandzie, no cóż, trudno,
biedny chłopina.

20. Data: 2016-05-07 00:46:45

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

k...@g...com
> [...]

czasem rzucić coś globowi, wiem złośliwy jestem:)

Nie to że później czytam, tylko obserwuje ten potok

Non stop kłamiecie i wszystkich obwiniacie, bo tak skrajnie jesteście niedojrzali,
non stop agresywni do normalnych polaków. To pokazało kim byliście za komuny, bo co
nie robili to jeszcze nikt nie przywracał tak po chamsku komunizm po 89r, jak to robi
Pis, poniżając polaków bo widzą co się dzieje. A w tej chwili to są bojówki ormo,
kibole, które służą do zastraszania społeczeństwa. Kaczka nie spodziewał się takiej
ilości ludzi, bo myślał inteligencja to sobie może, a tu miasta będąc demokratyczne,
protestują przeciw odbieraniu wolności i niszczeniu Polski powrotem dyktatury. To was
cieszy bo burak jest genetycznym zdrajcą, zawsze stawał przeciwko Polsce, macie to w
genach, jak nie Moskwa to Watykan, teraz obecnie nawet Watykan chce mordować Polki a
wy się cieszycie, to jesteście polakami, to na co zasługujecie, to rozwolnienie
nienawiści polacy bedą znosić chorego wsióra?

Wstrząsające
Flaga
Dopiero jak sam dostanie po du...e...
Typowe