Psychobot

1. Data: 2004-04-18 20:17:51

Temat: Re: Psychobot
Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 18 Apr 2004 22:04:02 +0200, Paweł Niezbecki
<s...@p...acn.wawa> wrote:

>Ależ ja tam jestem cały-czas - jako członek honorowy Towarzystwa Wzajemnej
>Motywacji :)

Uff. Wreszcie się dowiedziałem na czym polega honorowe członkostwo. ;)

--
Amnesiak

1. Data: 2004-04-18 20:23:46

Od: Paweł Niezbecki <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Amnesiak" <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:9go580hurn0oq1jpqdsj4r25d8f9f7h712@4ax.com...

Wzajemnej

> Uff. Wreszcie się dowiedziałem na czym polega honorowe członkostwo. ;)

:))))))))))

P.

1. Data: 2004-04-18 22:01:37

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"PiotrB." <p...@o...pl> wrote in

> Kto jest za przywróceniem wysyłania psychobota?

Pieprzyc biurokracje!
Przywracaj bota i nie sluchaj palantow, ktorzy uwazaja takie maile za spam.
Wysylaj ich do mnie.
--
Nudzisz sie? To napisz: k...@o...org.pl albo zaGGadaj - 1209534

"Milosc jest taka, jaki jest swiat. swiat jest taki, jaka jest milosc"

1. Data: 2004-04-19 06:41:47

Od: "ksRobak" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PiotrB." <p...@o...pl>

13. ?

Za czym kolejka ta stoi? [Ernest Bryll]

Za czym kolejka ta stoi?
- Po szarość...
Na co w kolejce tej czekasz?
- Na starość...
Co kupisz, gdy dociśniesz się wreszcie?
- Zmęczenie...
Co przyniesiesz do domu?
- Kamienne zwątpienie...

Bądź jak kamień, stój wytrzymaj
Kiedyś te kamienie drgną
I polecą jak lawina
Przez noc.
Przez noc
Przez noc.

++++++++++++++++++

PS. no właśnie?? Za czym kolejka ta stoi? ;DDD
\|/ re:

1. Data: 2004-04-19 07:41:52

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_BE]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PiotrB." <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witajcie

> Może warto by wrócić do zwyczaju wysyłania do nowych użytkowników tzw.
> psychobota? http://PSPhome.DHTML.pl/reguly.html
> Powyższy tekst zaczął być wysyłany ponad 3 lata temu w podobnych do
> dzisiejszych okolicznościach (wcześniej był wysyłany jeszcze inny
> tekst, który też znajduje się na powyższej stronie).

Na jednej z grup zauważyłem coś, co mi się spodobało. Raz w tygodniu,
w poniedziałek, pojawiał się na niej automatycznie wysyłany post
opisujący w skrócie podstawowe zasady funkcjonowania, cel
istnienia grupy oraz odnośnik do czegoś w rodzaju serwisu.

Ponieważ wielu użytkowników nie podaje swoich prawdziwych
namiarów, dużo postobotów trafi w kosmos. Dlatego proponuję
równolegle wysyłanie krótkiego przypomnienia również wprost
na grupę PSP, z odnośnikami do pełnego tekstu ostrzeżenia
oraz serwisu "psphome", z wyraźnym podkreśleniem, że jest to
nieoficjalna strona grupy.

Częstotliwość tygodniowa wydaje mi się optymalna. Jeśli komuś
miałoby przeszkadzać pojawianie się ciągle tego samego tekstu,
mógłby nadawcę raz-dwa wrzucić do KF (sam bym to rozważył,
jako jedyny wyjątek od swojej reguły). Z tego powodu adres,
spod którego nadawany byłby ów tekst, powinien być unikalny,
nie używany do innych celów.

Pozdrawiam redakcję.

--
Sławek

1. Data: 2004-04-19 09:42:34

Od: "darek miauu" <a...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

> Częstotliwość tygodniowa wydaje mi się optymalna.

A mi sie wydaje, ze to troche zbyt czesto.
Stalych bywalcow bedzie nuzyl ten widok, a jesli jest ktos tutaj sporadycznym
gosciem, to i tak nie zauwazy. No chyba, ze trafi w poniedzialek akurat ;)

Owszem, sam pomysl wart jest zastosowania.
Ale, czy nie warto, wzorem innych grup, podlaczyc do tego odnosnik do FAQ i
statystyki miesieczne?

A co do tresci samych pisemek, to mysle, ze i tak powstanie nowa dyskusja.
I bardzo dobrze, ze powstanie.

Pozdrawiam,
Darek.

1. Data: 2004-04-19 10:35:47

Od: "PiotrB." <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18 kwietnia 2004, tycztom w
<c5uaol$5crah$1@ID-222808.news.uni-berlin.de> napisał(a):

> To Ty żyjesz? ;)

powoli;)

> oTTo
> P.S. Dlaczego z 2 rekomendowanych przeze mnie 'ostał' się tylko 1?

Amnesiaka trzeba zapytać.
A może znowu jakiś problem techniczny?:/

--
PiotrB.
Grupa pl.sci.psychologia w wykresach

1. Data: 2004-04-19 15:40:59

Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 19 Apr 2004 12:35:47 +0200, "PiotrB."
<n...@n...pl> wrote:

>Amnesiaka trzeba zapytać.
>A może znowu jakiś problem techniczny?:/

Dostałem ostatnio tylko jedną rekomendację od tt (post EvyTM z wątku
"Cień nad doliną").

--
Amnesiak

1. Data: 2004-04-19 19:21:07

Od: "tycztom" <t...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

->J.E. PiotrB.<- 1...@h...PiotrB.pl
naszkrobal/a:

> powoli;)

aha ;)

> Amnesiaka trzeba zapytać.
> A może znowu jakiś problem techniczny?:/

'siem' posprzeczaliśmy /ja byłem chyba ten gorszy/
od tamtej pory nie gadamy

oTTo

--
Aktor zawsze jest ograniczony innymi osobami, zespołami, czasem.
A tu masz pióro, jak ci się nie uda, wyrzucisz, zaczniesz od nowa.

Re: Ogladam Bar.
Re: Do Panów Bluzgacza i Kominka
Re: piszcie sensownie, albo wogóle nie piszcie
Re: piszcie sensownie, albo wogóle nie piszcie
Re: Trickster to czy cham