Psycholgia, Warszawa i nowa matura

1. Data: 2004-07-07 20:23:39

Temat: Psycholgia, Warszawa i nowa matura
Od: "Wirus" <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Może ktoś z was wie na jakieś podstawie (ogólnie) będzie przebiegać
rekrutacja na kierunki psychologiczne na uczelniach w Warszawie. Konkretnie
to chodzi mi o przedmioty które będą punktowane, z których maturę należy
zdawać. Chodzi oczywiście o nową maturę i rekrutację na rok 2005/2006

Mam nadzieje że ktoś mi pomorze i z góry dzięki za pomoc.

Pozdrawiam
Wirus

1. Data: 2004-07-13 22:56:27

Temat: Re: Psycholgia, Warszawa i nowa matura
Od: von <a...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zdawać. Chodzi oczywiście o nową maturę i rekrutację na rok 2005/2006
>
> Mam nadzieje że ktoś mi pomorze i z góry dzięki za pomoc.

Ja ci nawet Mazury :)
Polecam strony www odpowiednich uczelni. Z tego co udało mi się zauważyć
chyba wszyscy mają już jakieś informacje nt. przyszłorocznej rekrutacji.
A IMHO to przy tej przyszłorocznej rekrutacji będzie niezły burdel ;)

--
von
vjo[małpka]poczta[dot]onet[kropka]pl

Rozwazania o duszy - II