Psycholog Klaudii

1. Data: 2002-03-11 22:14:06

Temat: Psycholog Klaudii
Od: "Jacekat" <j...@f...at> szukaj wiadomości tego autora

Moja żona poszła do psychologa. Opowiedziała mu o swoich problemach.
Psycholog ustalił następny termin. Spotkanie nie doszło do skutku z powodu,
o jakim zawiadomił telefonicznie moją żonę. Obiecał, że zatelefonuje na
początku przyszłego tygodnia. Mijają tygodnie... Klaudia miała wielką
nadzieję, że wizyty pomogą rozwiązać Jej problemy. Jest rozczarowana.
Wyglada na to, że pan psycholog nie potraktował poważnie mojej żony, a może
się mylę?
Pozdrawiam, Jacek

1. Data: 2002-03-13 08:57:15

Temat: Re: Psycholog Klaudii
Od: p...@u...gda.pl (Dawid) szukaj wiadomości tego autora

"Jacekat" <j...@f...at> napisal:

> [...]
>nadzieję, że wizyty pomogą rozwiązać Jej problemy. Jest rozczarowana.
>Wyglada na to, że pan psycholog nie potraktował poważnie mojej żony, a może

Kiedys poszedlem do Kosciola z mocnym postanowieniem powrotu na lono
tegoz. Mowie do ksiedza w konfesjonalne, mowie i mowie, a on skwitowal
to "mam chore gardlo, moze pojdziesz do innego konfesjonalu". Wzialem
i wyszedlem stamtad. Jakie moze byc podobienstwo tych sytuacji?
Ze zarowno Twoja zona jak i ja uwzalismy, iz nie zostalismy
potraktowani powaznie i stad nasze rozczarowanie. Tylko to nie do
konca prawda, bo "moj" ksiadz mial chore gardlo i jak mial ze mna
powaznie rozmawiac jak nie mial czym? ;-) A psycholog Twojej zony mogl
chocby zgubic karteczke z nr telefonu albo zapomniec o telefonie. To
bardzo ludzkie :)
Proponuje zadzwonic i sie zapytac, a jesli wrazenie sie utrzyma, to
zmienic psychologa.

pozdrowienia,

Dawid

ICQ: 16199503

Tuk-tuk, rzeczownik: Moment, kiedy nagle zdajesz
sobie sprawe, ze Zycie mogloby byc prostsze, gdybys
mial dosc czasu, by sie nad wszystkim dobrze zastanowic.

A.R.Melrose "Slownik Kubusia Puchatka" :)))

1. Data: 2002-03-15 20:40:38

Temat: Odp: Psycholog Klaudii
Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Powiedzmy, ze to idiota :o)
Co można więcej dodać. Polecam zmienic psychologa. A najlepiej samemu
porozmawiac z zoną , może jej brakuje tylko kontaktu z Tobą ?

pozdrawiam

Ania

Użytkownik Jacekat <j...@f...at> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@s...kabsi.at...

1. Data: 2002-03-18 09:56:30

Od: w...@s...edu.pl (Wojciech Kruczynski) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 13 Mar 2002 08:57:15 GMT, p...@u...gda.pl (Dawid) wrote:

> [...]

Jesli nie mial naprawde wyjatkowego powodu (wypadek samochodowy itp.)
to powinien przestac byc psychologiem. Termin rzecz swieta.

ciech

www.samoobrona.kobiet.prv.pl

Agresja
nie czytac test
Vilfor'a Maguard problemow ciag dalszy...
egzaminy wstepne na psychologie
Bajki...