Psycholog on line?! Tanio! ;)

41. Data: 2007-05-09 10:57:08

Temat: Re: Psycholog on line?! Tanio! ;)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JaMyszka" <f...@g...com> napisał w wiadomości
news:1178707548.938527.296180@p77g2000hsh.googlegrou
ps.com...
On 9 Maj, 01:08, "Sky" wrote:
> [...]
Sorry, że wycięłam cały Twój post, ale przypomina on mi zawracanie
Wisły kijem!
Widzę w nim Twoje rozgoryczenie i odnoszę wrażenie, że pisząc ogólnie
o psychologii, masz jakiś konkretny przypadek na myśli:]
Dlatego pozwól, że Ci przypomnę iż odniosłam się tylko (negatywnie) do
Twojej koncepcji uznawania za zaletę przeżyć osobistych różnych
schorzeń przez psychologów lub terapeutów.
Właściwie, to odniosłam wrażenie, że chcesz takich przeżyć od nich
wymagać:|

---
Nie ma sprawy...gdyby to odemnie zależało
mogą pacjentom fundować nawet wczasy we dwoje ze sobą [a przynajmniej
spacery] albo już jako ewidentne minimum: dwuosobowe kozetki... ;P
Byle wszysto w parach mieszanych i niezbyt dużej rozpiętości wieku... ;)

42. Data: 2007-05-09 19:18:12

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R napisał(a):

> uważaj!

Mój boże !! Co ja nawypisywałem !!

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

43. Data: 2007-05-09 19:23:34

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka napisał(a):

> Jak miło widzieć Cię w doskonałej - jak zwykle - formie ;))
>
> Hanka
> :)

hmmm ... co by tu odpowiedzieć ... hmmm :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

44. Data: 2007-05-09 19:46:01

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Mój boże !! Co ja nawypisywałem !!

Zwal na Tomcia... ;)

45. Data: 2007-05-09 19:47:07

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hmmm ... co by tu odpowiedzieć ... hmmm :)

już mu przeszła...
forma [w treść] ;)

Wraca temat legalizacji narkotykow
Re: Odbiór kolorów