Psycholog pilnie poszukiwany Warszawa

1. Data: 2003-01-04 19:12:24

Temat: Psycholog pilnie poszukiwany Warszawa
Od: "Misianka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Poszukuje dobrego psychologa dla 8-letniego dziecka. Najchetniej w okolicach
Pragi Poludnie - Warszawa. Szukam pomocy u specjalisty "państwowo" bo nie
stac mnei na prywatne wizyty Sprawa dosc pilna wiec prosze potraktujcie to
powaznie. Moze byc na priv lub na grupe.
Pozdrawiam serdecznie i licze na pomoc.

Milena

1. Data: 2003-01-05 10:11:49

Temat: Re: Psycholog pilnie poszukiwany Warszawa
Od: "Barbara" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Misianka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> stac mnei na prywatne wizyty Sprawa dosc pilna wiec prosze potraktujcie to
> powaznie. Moze byc na priv lub na grupe.

O adres do poradni zapytaj w najblizszej przychodni lekarskiej, albo moze
udaj sie do pedagoga/psychologa zatrudnionego w szkole.
Basia

1. Data: 2003-01-05 14:07:09

Od: "Misianka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]

>O adres do poradni zapytaj w najblizszej przychodni lekarskiej, albo moze
>udaj sie do pedagoga/psychologa zatrudnionego w szkole.

Dziekuje za pomoc, ale niezupelnie o to mi chodzilo.
Adresy poradni znam, ale poszukuje DOBERGO i SENSOWNEGO psychologa dla
dziecka w tym wieku. Kogoś kto jest polcany jako dobry lekarz. Mialam
kontakt z roznymi "fachowcami" ktorzy o psychice dziecka nie mieli bladego
pojecia i nie potrafili pomoc.

Pozdrawiam i nadal czekam :)

Milena

Male sprostowanie dla leniwych i nie tylko czyli ZAPOZNAJMY SIE LEPIEJ :D
Re: To boli. Nie mam nic...
była prostytuką....
obyczaje i ceremonie
Fatum?