Psychotropy i alkohol

1. Data: 2005-06-19 19:41:04

Temat: Psychotropy i alkohol
Od: "Lor" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Biorę leki psychotropowe zawierające paroksetynę (seroxat). W ulotce napisane
jest, że w czasie kuracji nie powinno się pić alkoholu.

Zdarza mi się jednak wypić jedno piwko wieczorem, lub upić się nawet na
imprezie, ale tylko wtedy, gdy tego dnia nie wezmę leku.

Co mi grozi? Na razie nie zauważyłem żadnej interakcji pomiędzy lekiem i
alkoholem, ale czy może to się odbić niekorzystnie w późniejszym życiu?

2. Data: 2005-06-19 19:55:55

Temat: Re: Psychotropy i alkohol
Od: "Piotr" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

O łączeniu różnych produktów spożywczych z lekami pisałem tutaj:

http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&threadm=ci1
rmn%241pk%241%40213.238.
99.30.adsl.inetia.pl&rnum=9&prev=/groups%3Fq%3Dleki%
2Bpiotr%26hl%3Dpl%26lr%3
D%26selm%3Dci1rmn%25241pk%25241%2540213.238.99.30.ad
sl.inetia.pl%26rnum%3D9

Pozdrawiam
Piotr

3. Data: 2005-06-20 07:25:39

Od: "Karol" <ROT13:xnebyj@hjo.rqh.cy> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <e...@t...pl> napisał

> O łączeniu różnych produktów spożywczych z lekami pisałem tutaj:
> http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&threadm=ci1
rmn%241pk%241%40213.238.

A czy picie alkoholu w takiej sytuacji może odbić się czymś w przyszłości?

4. Data: 2005-06-20 09:22:37

Od: "Piotr" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Owszem, może, problemami z wątrobą, nerkami. Czasami można nie dożyć dalszej
przyszłości właśnie przez takie błedy przeszłości.

Pozdrawiam
Piotr

gips - niwelacja zapachu
tubki w uszach