Pszyłazi Stokrotka do medyka... czyli wynużenia pacjenta...

1. Data: 2016-11-29 18:54:14

Temat: Pszyłazi Stokrotka do medyka... czyli wynużenia pacjenta...
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszyłazi Stokrotka do medyka, otwiera dżwi i od pierwszego wejżenia myśli:

- On ma to samo co ja, na pewno mnie nie wyleczy.

_________

Pszyłazi Stokrotka do innego medyka, i tuż pszed otwarciem dżwi myśli:

-Ciekawe jak będzie hciał mnie zabić.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

2. Data: 2016-12-03 22:54:42

Od: xenia <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-29 o 18:54, Stokrotka pisze:
> [...]
>
> _________
>
> Pszyłazi Stokrotka do innego medyka, i tuż pszed otwarciem dżwi myśli:

to po co ta stokrotka łazi to tyh metykóf skoro fszyscy hcom jom zabić?
może powinna leczyć się w lecznicy może weterynarze by jom wyleczyli ;-)

3. Data: 2016-12-04 09:19:00

Od: "szczepan bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "xenia" <n...@g...com> napisał w wiadomości

> to po co ta stokrotka łazi to tyh metykóf skoro fszyscy hcom jom zabić?
> może powinna leczyć się w lecznicy może weterynarze by jom wyleczyli ;-)

<Weterynarz nie wystawi Ci L4 ani nie da Ci renty.
<A emeryci chodza dla zabicia czasu.
S*

4. Data: 2016-12-04 18:33:21

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to po co ta stokrotka łazi to tyh metykóf skoro fszyscy hcom jom zabić?
> może powinna leczyć się w lecznicy może weterynarze by jom wyleczyli ;-)

Pewnie jakieś 10% medykuf to weterynaże, więc i ty pewnie do nih łazisz,
tylko ja jestem świadoma, że mnie pszyjmuje weterynaż, a ty niecałkiem.

Swoją drogą w pszeszłości nie raz zazdrościłam swojemu psu obsługi.
--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

5. Data: 2016-12-04 18:35:10

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> <Weterynarz nie wystawi Ci L4 ani nie da Ci renty.
> <A emeryci chodza dla zabicia czasu.

Jestem pasożytem społecznym, więc nie jestem ani emerytem, ani rencistą (i
nie mam już takiej możliwości,ze względu na terminy), nie pracuję , więc i
L4 mnie nie interesuje.
Czyli nie zależy mi na tej całej biurokracji.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

6. Data: 2016-12-05 09:54:23

Od: "szczepan bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

> Swoją drogą w pszeszłości nie raz zazdrościłam swojemu psu obsługi.

Weterynarze wiedza ze rany i wysypki trzeba smarowac cieplym stezonym
roztworem soli gorzkiej (Epsom salt).
Odkryli to anglicy kilkaset lat temu i leczyli tak ludzi.
Pytalem o to przelozonej pielegniarek w obecnosci proboszcza.
Pytana odpowiedziala ze nie slyszala o czyms takim a niepytany proboszcz sie
ozywil
i oznajmil ze w seminarium leczono wszystko i wszystkich gorzka sola.

Ostatnio siarczan magnezu pojawia sie w bardzo drogich specyfikach bo
amerykanski Instytut Onkologii potwierdzil ze leczy nowotwory.
Dopasowano do tego poglad ze nowotwory to grzyby. A siarka tepi grzyby.
S*

7. Data: 2017-02-04 03:56:09

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Stokrotka" o1kfch$rvf$...@u...news.interia.pl

> - On ma to samo co ja, na pewno mnie nie wyleczy.

Skąd ta pewność? Dentysta nie leczy swoich zębów.

> -Ciekawe jak będzie hciał mnie zabić.

Jak? -- skutecznie. :)

- skutecznie
- bezboleśnie
- błyskawicznie
- siłą woli

Przeprowadź uderzenie wyprzedzające, prewencyjne...

8. Data: 2017-02-04 04:08:21

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Stokrotka" o21k15$t5r$...@u...news.interia.pl

> Swoją drogą w pszeszłości nie raz zazdrościłam swojemu psu obsługi.

nieraz

Ja zazdroszczę kotu -- też jest alergikiem. :)
Alergia kocia (kotka nie może nawet liznąć mleka)
nikogo nie drażni i nie wywołuje alergicznych ;)
reakcji typu:

- może warto jednak sprawdzić, co będzie, gdy
kotkę nakarmimy mleczkiem czy jogurcikiem?

Pamiętam inspektora UM -- alkoholika, któremu co
jakiś czas ktoś usłużnie podsunął kieliszek ze
smacznym ;) trunkiem, aby następnie tygodniami
napawać się tragedią tegoż alkoholika, walczącego
z pociągiem ;) do alkoholu...

Zwierzęta są lepiej traktowane niż ludzie:

- za pobicie psa można trafić za kratki,
ale zabicie człowieka to raptem zawiasy
- ginące gatunki zwierząt są pod ochroną
- zwierzęta (także dzikie) są dokarmiane

Przepis na zdrowe i długie życie
Usuwanie gradówki z oka - jak to się obecnie odbywa?
Po co nastolatkowi cynamon?
O telepatycznym leczeniu chorób.
Badania z zakresu medycyny sportowej