Pu-erh ( z czym nie wolno łączyć?)

1. Data: 2002-10-16 22:26:51

Temat: Pu-erh ( z czym nie wolno łączyć?)
Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszedzie pisza, ze pu-erh nie mozna slodzicze i ze bialy cukier odbiera jej
czesc dzialania. A co z miodem, a z brazowym cukrem? Moze jest tu ktos, kto
zna sie lepiej na herbatach?

Pozdrawiam,
MArta

Ps. Materialy dotyczace pu-erh, do ktorych dotarlam w Internecie sa
ograniczone i ...zeby nie owijac w bawelne... identyczne na roznych stronach
(tak, jakby wszyscy przepisali z jednego zrodla)

2. Data: 2002-10-18 20:00:32

Temat: Re: Pu-erh ( z czym nie wolno łączyć?)
Od: Gosia <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article aokp2l$ivc$...@n...tpi.pl, Marta Wieszczycka at
m...@p...onet.pl wrote on 17/10/02 0:26:

> Wszedzie pisza, ze pu-erh nie mozna slodzicze i ze bialy cukier odbiera jej
> czesc dzialania. A co z miodem, a z brazowym cukrem? Moze jest tu ktos, kto
> zna sie lepiej na herbatach?

wydaje mi sie, ze chodzi o to, zeby nie zabijac prawdziwego smaku herbaty.
ona ma tak smakowac i juz.
z podobnych wzgledow nie slodzi sie zielonej.
niczym.

to tak na moj rozum.
ale moge sie mylic oczywiscie.

pozdrowienia

*gosia*

3. Data: 2002-10-18 23:57:04

Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Gosia" <i...@g...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> ona ma tak smakowac i juz.
> z podobnych wzgledow nie slodzi sie zielonej.

Rzecz w tym, ze IMHO gorzka smakuje jak wywar z ziemi nagrobnej, a
poslodzona miodem, jak jedna z najsmaczniejszych herbat, jakie pilam.
Wszedzie pisza, ze nie wolno jej slodzic, bo traci swoje walory zdrowotne.
Wiec chyba nie chodzi o dodatkowe cwiczenia miesni twarzy przy okazji ich
spazmatycznego wykrzywiania :-)
Pozdrawiam,
MArta

4. Data: 2002-10-19 10:52:18

Od: Gosia <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article aoq739$2oe$...@n...tpi.pl, Marta Wieszczycka at
m...@p...onet.pl wrote on 19/10/02 1:57:

> Rzecz w tym, ze IMHO gorzka smakuje jak wywar z ziemi nagrobnej,

dobre!
sama widzisz, ze to kwestia smaku. dla mnie slodzona smakuje w ten sposob
(znaczy przypuszczam, bo nie pilam takiego wywaru)
:-)

> [...]
> Wiec chyba nie chodzi o dodatkowe cwiczenia miesni twarzy przy okazji ich

chyba nie!
:-)
imho jak woilsz z miodem to pij z miodem.

tez podrawiam

*gosia*

Dieta optymalna
nowa strona
co myslicie o tej diecie? czy jest taka super?
pomozcie plisssssss
MERIDIA