[?] Publiczny Transport Zbiorowy, a Dyrektywy UE

1. Data: 2004-01-28 09:15:17

Temat: [?] Publiczny Transport Zbiorowy, a Dyrektywy UE
Od: l...@p...net (Listowy) szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czy są jakieś dyrektywy UE w sprawie publicznego transportu zbiorowego,
które winny być realizowane z chwilą wejścia Polski do struktur
unijnych, a które tyczyły by się ON? Wiem, że do 2030 roku nasz kraj ma
czas na dostosowanie taboru do potrzeb ON, ale czy np. są jakieś
wytyczne dotyczące np. oznakowania miejsc siedzących dla ON?
Byłem kiedyś na wykładzie P. Majewskiego, który o tym traktował, ale nie
pamiętam jaka to była dyrektywa i gdzie jej szukać, a może inaczej -
jest tego trochę i przeglądanie ich jest trochę żmudne.
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam - Krzysztof Wostal.

--
Garść informacji o osobach niewidomych: