Puchnąca kostka kontra wydłużanieścięgna achillesa

1. Data: 2009-06-17 19:29:26

Temat: Puchnąca kostka kontra wydłużanieścięgna achillesa
Od: "Romek" <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Chciałem prosić o pomoc w następującej sprawie: Trzy tygodnie temu przewróciłem
się, zginając gwałtownie nogę w stawie skokowym. na początku niic nie bolało i
nie puchło, a po dwóch tygodniach noga w ciągu dnia puchnie, zwlaszcza przy
większym wysiłku, lub gdy jest w pozycji pionowej. O ile ją oszcżedzam, to nie
boli, a w nocy w ogóle nie jest spuchnięta, i nie boli.

Zastanawiam się czy puchnąca kostka może mieć związek z operacją którą miałem 20
lat temu jako dziecko - było to wydłużenie ścięgna achillesa - na tej samej
nodze. Chciałbym prosic o wyjaśnienie jak przebiega taka operacja, czy po tej
operacji są tam jakieś elementy sztuczne, czy coś mogło się po tym urazie
przesunąć itp.

W przyszłym tygodniu ide do ortopedy z przeswietleniem - gdy juz bede je miał.
Ortopeda obejrzwszy to powiedział tylko, żę jest to prawdopodobnie uraz
torebkowy, złamania nie ma. jesli nie przejdzie mam sie zglosic z przeswietleniem.

Będę wdzieczny za pomoc

Romek