Pudełko ma mulinę - Anchor

1. Data: 2004-01-16 21:06:03

Temat: Pudełko ma mulinę - Anchor
Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miłe koleżanki, tak sobie śledziłam niektóre wątki na liście i znalazłam
kilka wątków na temat pudełek i segregatorów na mulinę. Nawet zamówiłam
sobie takie pudełko DMC w sklepie Mulinka, ale niestety z powodu chwilowego
braku takowegoż musiałam się obyć smakiem. Aż tu nagle, mając w zanadrzu
jeszcze ponad pół godziny do filmu "Powrót Króla", zabłądziłam w Galerii
Mokotów do swojej ulubionej pasmanterii i..... na półce zobaczyłam śliczne,
duże, wygodne pudełko na mulinę firmy Anchor. Nie zdzierżyłam, wyciągnęłam
kartę i zapłaciłam. A niech tam, już miałam dość tych plączących się
wszędzie nitek ;) Poza tym moje urodziny tuż, tuż więc zrobiłam sobie
prezent. I właśnie, dumna i niezwykle poruszona, uprzejmie donoszę, że
pudełko sprawuje się znakomicie, że wreszcie mam porządek, że wchodzi do
niego 3 x 38 mulinek, że są szpatułki w pudełku, że ma sprytnie pomyślany
jeden z dłuższych boków, dzięki czemu bez problemu można się dostać do
przegródek i że nie żałuję ;) Że kupiłam znaczy się nie żałuję. Choć ta cena
była nie powiem, obrzydliwa i zupełnie nieadekwatna do materiału (powinno
być z drewna w tej cenie).

No to się pochwaliłam ;) Mam nadzieję, że kto jak kto, ale Wy właśnie
zrozumiecie moją radość ;)

Pozdrawiam

Marzenna Kielan

1. Data: 2004-01-16 22:38:20

Temat: Odp: Pudełko ma mulinę - Anchor
Od: "justycja" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marzenna Kielan w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bu9jqs$nsb$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
> niego 3 x 38 mulinek, że są szpatułki w pudełku, że ma sprytnie pomyślany
> jeden z dłuższych boków, dzięki czemu bez problemu można się dostać do

A czy mogłabyś jakieś foto temu pudełeczku zrobić, bo ja niestety w moim
"zaściankowym" Bialymstoku, nie mam szans najmniejszych czegoś takiego w
sklepie ujrzeć, a na stronie Coats'a nie mogę też nic na ten temat znaleźć.
A może jest dostępne w jakiejś pasmanterii internetowej? Miałam kupić w
"Mulince" a tu taki pech, nie ma ....

Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)

1. Data: 2004-01-17 15:12:58

Temat: Re: Pudełko ma mulinę - Anchor
Od: "Kakulka" <k...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> A może jest dostępne w jakiejś pasmanterii internetowej? Miałam kupić w
> "Mulince" a tu taki pech, nie ma ....
>
> Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)

To ja miałam, więcej szczęścia, zamówiłam w mulince, poczekałam około dwóch
tygodni i zostałam szczęśliwą posiadaczką pudełka dmc...
Pozdrawiam Kasia (w-wa)

1. Data: 2004-01-17 16:00:13

Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justycja" <j...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> A czy mogłabyś jakieś foto temu pudełeczku zrobić,

Postaram się zrobić i wysłać na Twoją skrzynkę :)

Pozdrawiam

Marzenna

1. Data: 2004-01-17 16:01:58

Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kakulka" <k...@h...com> napisał w wiadomości

> To ja miałam, więcej szczęścia, zamówiłam w mulince, poczekałam około
dwóch
> tygodni i zostałam szczęśliwą posiadaczką pudełka dmc...

Szczęściara ;) Ale swoją drogą to skąd taki problem z tymi pudełkami?
Dlaczego ich brakuje albo nie ma? Ktoś tu przesypia koniunkturę ;)

Pozdrawiam

Marzenna

1. Data: 2004-01-17 21:58:46

Od: "BlueAga" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj dziewczyny!
No cóz ja i Beazuku tez mamy pudelka, ale najsmieszniejsze jest to, ze to
nie sa pudelka DMC czy Anchor.
Beazuku jest bardzo praktyczna osoba i bedac w TESCO znalazla pudelka na
rozne srubeczki, za cale 3.99 czy cos kolo tego!
Teraz i ja i ona mamy porzadki w swoich mulinkach, a nie kosztowalo nas to
niewiadomo ile. Wspomne tylko, ze wraz z pudelkiem dostalam mnostwo szpulek,
wycietych pzrez Beazuku z kartonikow od rajstop!! ;-).
Teraz zamowilysmy sobie po 100 sztuk szpulek z Hobby Studio i na jakis czas
mamy spokuj. Pozdrawiam wszystkie.
BlueAga

1. Data: 2004-01-18 09:45:08

Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BlueAga" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Beazuku jest bardzo praktyczna osoba i bedac w TESCO znalazla pudelka na
> rozne srubeczki, za cale 3.99 czy cos kolo tego!

No tak, pudełko nadal mi się podoba, ale jakoś mniej ;)) Zwłaszcza cena mi
się coraz mniej podoba ;) Czyli nie wykazałam się jednak bystrością ;)

Pozdrawiam

Marzenna

[xxx] Margaret Sherry (Heritage) poszukuj
xxx bajki i jednobarwne
burda-szydełko
xxx alfabet w ogródku
Gros Crochet-super szydełkowanie