Pyszna jajecznica!

1. Data: 2002-06-14 09:21:06

Temat: Pyszna jajecznica!
Od: "Maria U." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej, hej!
Ale pyszna jajecznice wczoraj sobie zrobilam, z brokulami. Polecam,
sprobujcie, moze tez Wam posmakuje. Mmm....
Pozdrawiam
Maria

1. Data: 2002-06-17 07:47:28

Temat: Re: Pyszna jajecznica!
Od: "Mapet\(ka\)" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale pyszna jajecznice wczoraj sobie zrobilam, z brokulami. Polecam,
> sprobujcie, moze tez Wam posmakuje. Mmm....
> Pozdrawiam
> Maria

A jakies szczegoly, co do tych brokulow mozesz podac? Ugotowalas je najpierw
czy jak?
Bardzo, bardzo prosze :))
Mapetka

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-06-17 09:54:42

Od: "Maria U." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jakies szczegoly, co do tych brokulow mozesz podac? Ugotowalas je najpierw
> czy jak?
> Bardzo, bardzo prosze :))
> Mapetka

Tak, najpierw je ugotowalam (na nie calkiem miekko), a potem dodalam do
jajecznicy, gdzies w polowie smazenia. Bardzo mi sie podobala taka zielono-zolta
jajeczniczka. A smakowala jeszcze bardziej :-)))
Smacznego
Maria

1. Data: 2002-06-17 10:40:09

Od: "Mapet\(ka\)" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zielono-zolta
> jajeczniczka. A smakowala jeszcze bardziej :-)))

O dzieki, za wskazowki. No to ja w ramach odwdzieczenia sie powiem, ze robie
jajecznice z pomidorami. Tez je dodaje w czasie smazenia, ale blizej
poczatku niz srodka. Cos pysznego, polecam. Aha, te pomidory to albo w
plasterki kroje, albo w takie czastki niezbyt grube.
Mapetka
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-06-17 19:52:43

Od: "Catalina" <c...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mapet(ka)" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jajecznice z pomidorami. Tez je dodaje w czasie smazenia, ale blizej
> poczatku niz srodka. Cos pysznego, polecam.
Pomidory to malo - ja ostatnio w jajecznicy mialam : kielbaske, cebulke,
pieczarki, pomidory, zolty ser no i jajka trez sei zmeiscily - totalny
smietnik ale smaczny calkiem ;-)

--
Catalina
icq # 54287160

1. Data: 2002-06-17 23:31:28

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie obraźcie się, ani jednej ani drugiej jajecznicy nie wziąłbym do ust.
Gdyby dodatki leżały obok to byłyby chwalebne.
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa

1. Data: 2002-06-18 06:20:40

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 17 Jun 2002 21:52:43 +0200, "Catalina"
<c...@j...net> wrote:

> [...]
>Pomidory to malo - ja ostatnio w jajecznicy mialam : kielbaske, cebulke,
>pieczarki, pomidory, zolty ser no i jajka trez sei zmeiscily - totalny

a gdzie zolty ser??????

Trysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-06-18 09:00:17

Od: hmmm <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 17 Jun 2002 21:52:43 +0200, "Catalina" <c...@j...net>
napisala o jajecznicy:

>totalny smietnik ale smaczny calkiem ;-)

To mi przypomina anegdotke z mojego dziecinstwa.
Na lekcji w pierwszej badz drugiej klasie szkoly podstawowej pojawil
sie temat obiadkow. Ja na zadane mi pytanie o menu obiadku domowego
odpowiedzialam, ze codziennie jemy Smieci i Spasione. Jako ze bylam
dzieckiem malomownym i raczej skrytym nauczycielka po chwili przestala
miec nadzieje, na rozwiniecie tej wypowiedzi - powtarzalam tylko w
kolko, z blogim usmiechem: 'codziennie jemy Smieci i Spasione'...
Duzego S nie bylo slychac, wiec mama zostala 'zaproszona' do szkoly
:-)

Smieci to cebulka podsmazona a wlasciwie zeszklona na oleju, do niej
dorzucone rozne szczatki wedlinek, do tego pomidorki, papryka (jedno i
drugie w kosteczke) i (w sezonie) pokrojone na polowki sliwki, ziolka,
sol, pieprz, slodka papryka w proszku a gdy juz wszystko ladnie
bulgoce i mieknie, posadzone na tym jajo i obficie oblozone zoltym
serem. Teraz juz tylko kromka swiezego chleba w dlon...

Rozmarzylam sie...

A o Spasionych innym razem.

hmmm
przerazona przed wizyta u dentysty

1. Data: 2002-06-18 09:46:31

Od: "ulino" <u...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

a moja ulubiona zaklada

zeszklona mniej lub bariizej cebule do cebulki kukurydza w puszk odsaczona tez
zeszklic :_)))) pachnie bosko
potem jajka rozbeltane w kubeczku z z utartym zoltym serem i ciut sera blizej konca
smazenia
mniaaaaaam mniaaaaaam

1. Data: 2002-06-18 13:12:31

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Catalina" <c...@j...net> napisał w wiadomości
03.jasien.net...

> [...]
> Pomidory to malo - ja ostatnio w jajecznicy mialam : kielbaske, cebulke,
> pieczarki, pomidory, zolty ser no i jajka trez sei zmeiscily - totalny

A uczyłem tu kiedyś jak przyzwoitą jajecznicę z kurzych jaj zrobić. :-)
Przypominam w skrócie: jajka na lekko podsmażonej wątróbce z indyka,
posypane tartymi migdałami lub orzechami.
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Prostota potraw jest genialna, a nie mieszanie byle czego z byle czym...
J.

piri piri?
ciasto drożdżowe
Niby keks(francuski)"