Pyszny twarożek mi wyszedł.....(chwalę się;)

1. Data: 2002-10-08 20:31:30

Temat: Pyszny twarożek mi wyszedł.....(chwalę się;)
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Teściowa obdarowała mnie duszonymi grzybkami (wszystkich niestety nie dało
się wykorzystać, strasznie żałuję), a teść sprezentował mleko "prosto od
krowy" (wściekła na pewno nie jest:)
Jako, że mleczka sporo było, postanowiłam zaeksperymentować i po raz
pierwszy w życiu zrobiłam twarożek.
Ludzie - wyszedł rewelacyjny! Delikatny, nie za kwaśny, rozpływa się w
ustach......no bomba po prostu.

Chyba będziemy częściej jeździć do rodzinki:))

Pozdrawiam znad miseczki z białym cudem.........mniam.

1. Data: 2002-10-09 06:33:19

Temat: Re: Pyszny twarożek mi wyszedł.....(chwalę się;)
Od: i...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witaj

Nawet nie wiem jak Ci zazdroszę mleka prosto od krowy! Od dawna śni mi się po
nocy zsiadłe mleko, twarożek własnej produkcji...
W mieście nie mam takiego mleka!!! :(((
Szkoda...
Pozdrawiam i życzę smacznego
Iwona O.