Pyt. dot. dofinansowania protez z NFZ.

1. Data: 2005-12-13 10:22:08

Temat: Pyt. dot. dofinansowania protez z NFZ.
Od: "winetu" <P...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Może ktoś mógłby mi udzielić odpowiedzi czy dla NFZ jest jakas różnica
jeżeli proteza nie pochodzi z państwowej słuzby zdrowia tylko np. z firmy
"Otto Bock"? Chodzi mi o to czy nie robią problemów z ewentualnym
dofinansowaniem protezy tam wykonanej.
Z góry dziękuję za wszelkie iformacje.

2. Data: 2005-12-13 10:35:35

Temat: Re: Pyt. dot. dofinansowania protez z NFZ.
Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "winetu" <P...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jeżeli proteza nie pochodzi z państwowej słuzby zdrowia tylko np. z firmy
> "Otto Bock"? Chodzi mi o to czy nie robią problemów z ewentualnym

Raczej nie, bo oni daja tylko okreslona sume, a ile placi chory to jego
sprawa.

Leszek

3. Data: 2005-12-13 11:41:36

Temat: Odp: Pyt. dot. dofinansowania protez z NFZ.
Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik winetu <P...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:dnm7j7$gnu$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
> jeżeli proteza nie pochodzi z państwowej słuzby zdrowia tylko np. z firmy
> "Otto Bock"? Chodzi mi o to czy nie robią problemów z ewentualnym

Moim zdaniem, nie ma żadnej różnicy. Problem może wystąpić
tylko wtedy, kiedy zakłady ortopedyczne nie mają umowy z Kasą
Chorych. W Polsce jest tylko jedna firma Otto Bock Polska w
Poznaniu, przy ul. Koralowej, w której protezy wykonują Niemcy.
Otto Bock Polska, w Poznaniu, jak do tej pory posiadała umowę
z Kasą Chorych.
Pozostałe fimy ortopedyczne ograniczają się tylko do kupna
elementów w Otto Bock Poznań
Pełny adres:

Otto Bock Polska Sp. z o.o.
Ul. Koralowa 3
61-029 Poznań
tel. 0 61 65 38 250
e- mail o...@o...pl
www.ottobock.com.pl

4. Data: 2005-12-13 12:29:12

Od: "winetu" <P...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Raczej nie, bo oni daja tylko okreslona sume, a ile placi chory to jego
> sprawa.

Coś jednak jest w tych moich obawach. Wg
http://www.niepelnosprawni.info/ledge/x/3557

"NFZ nie zrefunduje zakupu sprzętu u świadczeniodawcy, który nie ma
podpisanej z nim umowy. NFZ nie zwróci także kosztów zakupu zleconego
sprzętu, nabytego pełnopłatnie, z pominięciem refundacji ze strony
Funduszu."

Otto Bock ma na szczęscie umowę z NFZ. Zobaczymy co będzie w 2006.

Re: Likwidacja PFRON-u
POLIMIOSITIS
Likwidacja PFRON-u
Potrzeby i sentyment