Pyt. o egz. FIRST CERTIFICATE

1. Data: 2000-07-18 09:55:19

Temat: Pyt. o egz. FIRST CERTIFICATE
Od: "Marcin" <M...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Poszukuje osob mogacych i chcacych podzielić sie swoimi wrazeniami
z egzaminu "First Certificate in English" Uniwersytetu w Cambridge
(przeprowadzonego w maju i czerwcu tego roku lub w latach poprzednich).
Jak dotad (pomimo poszukiwan) oprocz bardzo oficjalnych informacji na
ten temat udostepnianych na stronach British Council lub poszczególnych
szkol jezykowych itp. nie udalo mi sie znalezc niczego innego.
A najbardziej interesowalyby mnie wlasnie te osobiste wrazenia
i doswiadczenia uczestnikow.

Jeżeli zatem ktos z Szanownych Internautów moglby podzielić sie ze mna
wiedza na ten temat, ewentualnie wskazać miejsca w Internecie gdzie
można coś takiego znaleźć albo zwyczajnie podyskutowac na temat
egzaminu FC to bylbym bardzo wdzieczny.
Wiadomosci prosze kierowac na adres: M...@p...com

Pozdrawiam

Marcin

1. Data: 2000-07-19 22:37:23

Temat: Odp: Pyt. o egz. FIRST CERTIFICATE
Od: "pre" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na zachodzie FC to nic - radziłbym się jeszcze poduczyć i zrobić Advanced

pozdrowienia, pre

Ekspert z listy MEN
SZTUKA (muzyka+plastyka) czyli edukacyjne 2 w 1...
Był sobie Minister :)
Niewypaly
Zarządzanie UW help