Pytanie

1. Data: 2002-04-30 10:57:45

Temat: Re: Pytanie
Od: "Robert Lemieszewski" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

To chyba inwit do późnego homoseksualizmu
Ja nigdy sobie nie goliłem ale jakbym miał włosy za długie
to nie wiem..

1. Data: 2002-04-30 14:31:34

Od: "promyczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "remo" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> Mam pytanie do fachowców.
>
> Czy mężczyzna golący włosy pod pachami jest normalny?

Nie jestem fachowcem i nie wiem jaka jest prawidłowa odp na to pytanie,
ale stanowczo musze powiedzieć że nie lubie wygolonych facetów!
Lubie facetów lekko zarośniętych i najlepiej z 2 dniowym zarostem...
Takie misiaczki.. : ))

promyczka

1. Data: 2002-04-30 17:34:39

Od: vrv <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

masz 18 lat??
lubisz wysokich brunetow z gestymi brwiami, co to dobrze rzucaja do kosza?

1. Data: 2002-04-30 19:49:39

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

promyczka wrote:

> Lubie facetów lekko zarośniętych i najlepiej z 2 dniowym zarostem...
> Takie misiaczki.. : ))

Nie wiem jak może wyglądać, leeko zarośnięty misio, z dwudniowyn
zarostem,
ale facet z takim, to milutki jak misio napewno nie jest
;-)))

--
GABi

1. Data: 2002-04-30 20:47:52

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"linek" news:aakabn$l33$1@news.tpi.pl
> Skoro kobiety golą, to dlaczego faceci nie mogą?

Faceci mogą ale nie muszą :)

> ale dla wielu pań jest bardzo pociągające.

Jest też wiele pań, które nie lubią wydepilowanych facetów...
Dla wielu kobiet facet np. z łysą klatką jest beznadziejny.
Tak więc są różne upodobania.

--
TNIJ CYTATY, bo masz śmietnik jak Cholera !

1. Data: 2002-04-30 20:50:11

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"GABi" news:3CCEF553.B4C96C33@go2.pl
> Nie wiem jak może wyglądać, leeko zarośnięty misio,
> z dwudniowyn zarostem,

Są różne misie i różne zarosty, a niektórzy ich w ogóle nie mają.

1. Data: 2002-05-01 10:56:00

Od: "remo" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest to kontynuacja OT, ale niech wam będzie ;-).

Przychylam się do wypowiedzi Gabi.
Często słyszałem: "Ogól się, proszę, bo będę miała plamy".
I dla świętego spokoju, za jednym za(p)machem pachy drapałem.

Partnerki dobierałem o raczej cienkiej skórze, może stąd te plamy.

Cieńka skóra u partnerki oczywiście ze względu na BHP,
a nie bieguny różne, przyciągające się.

Ale może u przaśnych /vide "Problem" z 23 kwietnia 2002 roku/
to jakoś inaczej.

rw

PS.
To że daty wolę pisać słownie, wcale nie oznacza, że mam wykształcenie
humanistyczne :-), lub że mam jakieś w ogóle.

1. Data: 2002-05-01 10:57:25

Od: "remo" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a przed "że" to się stawia przecinek, synku

1. Data: 2002-05-01 11:28:34

Od: "remo" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1. Skóra jest gładziutka i można takiego delikwenta np. całować pod pachami.
> Spróbuj- miłe przeżycie.

Droga Alino, obserwacja uczestnicząca też ma jakieś granice.

Tfu. Fe.

Znowu monitor do czyszczenia.
Jakiś ochraniacz muszę zakombinować.

rw

1. Data: 2002-05-01 12:07:19

Od: "promyczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GABi" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> Nie wiem jak może wyglądać, leeko zarośnięty misio, z dwudniowyn
> zarostem,
> ale facet z takim, to milutki jak misio napewno nie jest
> ;-)))

Gabuś... Czeeemu? ; )

promyczka

A może jednak śnię?