Pytanie

1. Data: 2005-01-25 10:20:38

Temat: Pytanie
Od: "Monika" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam małe pytanie. Wstaje codziennie koło 10 rano i ide cwiczyć. Mniej więcej
godz siłowni (bieżna, stopper) i pół godz basenu. I teraz nie wiem, czy
śniedanie powinnam zjeść przed wyjściem, czy po powrocie? Czy wogóle powinno
sie cos jesc przed porannymi ćwieczeniami? Z góry dziekuje za odpowiedz.

Monika

2. Data: 2005-01-25 11:38:51

Temat: Re: Pytanie
Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik Monika pisze:

> Wstaje codziennie koło 10 rano
Zazdroszczę.

> i ide cwiczyć.
Coraz bardziej zazdroszczę.

> Mniej więcej godz siłowni (bieżna, stopper)
Widzicie szanowni grupowicze, że przez pojęcie "siłownia" kobiety
rozumieją różne rzeczy.

> i pół godz basenu.
Czemu tak mało? Od razu po siłowni?

> I teraz nie wiem, czy
> śniadanie powinnam zjeś przed wyjśiem, czy po powrocie?
> Czy wogóle powinno sie cos jesc przed porannymi ćwieczeniami?
> Z góry dziekuje za odpowiedz.

Rozumiem, że chodzisz na "siłownię" i potem od razu na basen?
Na twoim miejscu nie jadłbym śniadania. Ale zrezygnował również
z "siłowni". Intensywniej i dłużej pływał. Przed basenem nic do ust ;-)
Ewentualnie mały posiłek odpowiednio wcześniej.

A o godz. 17 poszedł na _siłownię_. Oczywiście wszystko IMHO.

3. Data: 2005-01-25 20:22:30

Od: "chio" <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

"Monika" <t...@t...pl> wrote in message
> [...]
> powinno
> sie cos jesc przed porannymi ćwieczeniami? Z góry dziekuje za odpowiedz.

Wg mnie jeśli istotniejsze jest dla Ciebie zdrowie niż szalone zrzucanie
kilogramów to zjedz śniadanie. Lepiej nie jedz kolacji :)
Pozdrawiam
Jarek

4. Data: 2005-01-26 07:06:25

Od: Koko-sanka <"Koko(myślnik)sanka(usuń2.pl)"@tlen.pl.pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

chio napisał/a:

> Wg mnie jeśli istotniejsze jest dla Ciebie zdrowie niż szalone zrzucanie
> kilogramów to zjedz śniadanie. Lepiej nie jedz kolacji :)

Wg mnie zaraz po jedzeniu kiepsko się ćwiczy, a tym bardziej pływa, chociaż
też uważam że powinna zjeść śniadanie a najwyżej nie jeść kolacji. Moja
rada to wstać o 8:30 spokojnie zjeść sobie śniadanie, odczekać godzinę i
iść ćwiczyć/pływać.

Pozdrawiam
Koko-sanka
--
Pozdrawiam - Koko-sanka/CrazySquad, powered by Koko-sanek :)
www.CrazySquad.prv.pl

5. Data: 2005-01-26 16:40:49

Od: "..." <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
I teraz nie wiem, czy
> śniedanie powinnam zjeść przed wyjściem, czy po powrocie? Czy wogóle
> powinno
> sie cos jesc przed porannymi ćwieczeniami?

Gdzieś czytałam że powinno się jeść zaraz po zakończeniu ćwiczeń, dzięki
temu organizm od razu spala dostarczone składniki. Jeść przed pływaniem o
ile pamiętm się nie zaleca... A tak poza tym to może powinnaś jeść po prostu
wtedy gdy będziesz głodna? Pozdrawiam. M.

dieta po usunięciu śledziony
Koniec z reklamami chipsów
Skuteczne odchudzanie?
prasa