Pytanie

1. Data: 2002-02-26 08:49:39

Temat: Pytanie
Od: "Magda" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam jedno pytanko odnosnie charakterystki nowo-zsyntetyzowanych
metaloproteaz.
W jaki sposob okreslic wlasciwosci biochemiczne nieznanego
enzymu?
Moze ktos wie jak.
Prosze o pomoc.

Magda

2. Data: 2002-02-26 09:39:11

Temat: Re: Pytanie
Od: Wojciech Poręba <w...@m...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nowo zsyntetyzowanych ???? Hmmm.... To znaczy???

3. Data: 2002-02-26 09:41:22

Od: radek <r...@a...chem.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mialas chyba na mysli nowo odkrytych ?
Magda wrote:

> Mam jedno pytanko odnosnie charakterystki nowo-zsyntetyzowanych
> metaloproteaz.
> W jaki sposob okreslic wlasciwosci biochemiczne nieznanego
> enzymu?

enzymu czy proteazy ?

> Moze ktos wie jak.

mamy u nas ksiazke dotyczaca proteaz
tam jest mnostwo informacji co i jak
ra

4. Data: 2002-02-26 10:17:03

Od: Wojciech Poręba <w...@m...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli chodzi o analizę kinetyczą, to mogę coś pomóc. Parametry
kinetyczne określające aktywność enzymatyczną można określić przy użycio
metod spektrofotometrycznych lub dokładniejszych fluorymetrycznych, przy
użyciu chromogenicznych lub fluorogenicznych substratów. Jeżeli cię to
interesuje, sprecyzuj pytanie, najlepiej na grupie. O jakie badania ci
chodzi, co chcesz analizować itp.
WP.

Magda napisał(a):

> [...]
> metaloproteaz.
> W jaki sposob okreslic wlasciwosci biochemiczne nieznanego

Ile po stażu ?
Kto studiuje na V roku farmacji na AMB?
Problem ze sprzetem Gilson
co z przedstawicielami?