Pytanie badanie

1. Data: 2006-04-02 10:03:51

Temat: Pytanie badanie
Od: "Goska" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Tydzien temu zakonczylam baranie antybiotyku Framilid uno 500mg , bralam je
przez 5 dni.
W zwiazku z tym pytanie czy jest jakis czas ktory powinnam odczekac do
badania krwi , morfologia , ob, czy mozna isc i nie ma to wplywu ze bralam
ten lek.
Dodam ze teraz boli mnie gardlo i tez nie wiem czy to nie wplynie na wyniki
badan.

2. Data: 2006-04-02 10:50:01

Temat: Re: Pytanie badanie
Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba nie za bardzo rozumiem o co Ci chodzi.
Chcesz zrobić sobie badania, tak? A w jakim celu? Czego oczekujesz po
wynikach?

No bo według mojego rozeznania, badania robi się po to, żeby uzyskać
pewne informacje na temat aktualnego stanu zdrowia. Jeśli brałaś
antybiotyk, to zapewne był ku temu jakiś powód (infekcja). Obecne
badania, jak mi się zdaje, miałyby odpowiedzieć na pytanie, czy leczenie
antybiotykiem odniosło jakiś skutek. W tym kontekście, to że brałaś
antybiotyk oczywiście będzie miało (powinno mieć) wpływ na wyniki badań.

Jeśli pytasz, czy fakt brania antybiotyku może ZAFAŁSZOWAĆ WYNIKI
wymienionych badań (co nie jest równoznaczne z posiadaniam wpływu!), to
odpowiadam: nie.

Pozdrawiam
Piotr

jak mogę w końcu wyleczyć zatoki?