Pytanie do Pana Michała M

1. Data: 2005-04-14 09:24:05

Temat: Pytanie do Pana Michała M
Od: " Halina" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panie Michale, proszę powiedzieć jak, kiedy i czy wogóle przycinana jest
pańska Hydrangea Arborescens, pytam bo żródła pisane plączą się w zeznaniach a
widzę że u Pana kwitnie znakomicie.

2. Data: 2005-04-14 13:27:27

Temat: Re: Pytanie do Pana Michała M
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Halina wrote:
> Panie Michale, proszę powiedzieć jak, kiedy i czy wogóle przycinana jest
> pańska Hydrangea Arborescens, pytam bo żródła pisane plączą się w zeznaniach a
> widzę że u Pana kwitnie znakomicie.

Od jakichs 5 lat nie przycinam wcale.

Ale istotnie sa na ten temat rozne teorie, a i praktyka
daje rozne rezultaty. Prosze poczytac watek "Clematis - cięcie".

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2005-04-14 13:28:04

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 Apr 2005 09:24:05 +0000 (UTC), Halina napisał(a):

> Panie Michale, proszę powiedzieć jak, kiedy i czy wogóle przycinana jest
> pańska Hydrangea Arborescens, pytam bo żródła pisane plączą się w zeznaniach a
> widzę że u Pana kwitnie znakomicie.

No przeiceż kilka postów wyżej Michał napisał, że jej nie tnie:)

Pozdrawiam
Marta

4. Data: 2005-04-14 18:23:36

Od: " Halina" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2005-04-14 18:26:54

Od: " Halina" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No przeiceż kilka postów wyżej Michał napisał, że jej nie tnie:)

Nie czytałam wszystkiego a wygoglować nie udało mi się.
Przepraszam za powyższy pusty post, tak się wymsknął z pośpiechu.

6. Data: 2005-04-14 18:29:09

Od: " Halina" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam dopiero 3 długie witki. Przetrzymam bez cięcia do przyszłego roku i
zobaczę co będzie dalej się działo. Dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam.

Do Michaliny
żurawina
sklep wysylkowy z papierowym katalogiem
Bulldock (nie Sandra)