Pytanie do kobiet (tak myślę ;) )

1. Data: 2006-07-13 17:29:08

Temat: Pytanie do kobiet (tak myślę ;) )
Od: "agus_82" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

No więc tak... W przyszłym tygodniu mam znajome wesele. Znalazłam moją
wyjściową sukienkę sprzed trzech lat, okazało się że się w nią mieszczę
(niby jupi, ale plany były takie że miała już na mnie być dużo za duża...).

Sukienka jest, potrzebna jeszcze bielizna i w tym problem.

Znalazłam śliczny stanik, niestety w rozmiarze 75c zamiast 80c :( Miseczki
są ok, nawet bardzo tylko trochę się nie dopinam...

No i wreszcie pytanie właściwe :)
Kiedyś spotkałam się z czymś w rodzaju dodatkowego kawałka biustonosza :)
Tzn haftki z obu stron, jedną część przypinamy do jednej strony zapięcia,
drugą do drugiej. I zyskujemy kilka cm..

Widziałam to tylko na zdjęciu w jakimś katalogu, a bardzo chciałabym kupić.
Spotkałyście się może z takim bajerkiem gdzies w Warszawie?
Byłam dziś w pasmanterii a panienka za ladą zrobiła tylko wielkie oczy.....

2. Data: 2006-07-13 17:39:33

Temat: Re: Pytanie do kobiet (tak myślę ;) )
Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Thu, 13 Jul 2006 19:29:08 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <a...@i...pl> i powiedziała:

> Widziałam to tylko na zdjęciu w jakimś katalogu, a bardzo chciałabym kupić.
> Spotkałyście się może z takim bajerkiem gdzies w Warszawie?
> Byłam dziś w pasmanterii a panienka za ladą zrobiła tylko wielkie oczy.....

http://www.allegro.pl/item113661630_chcesz_zwiekszyc
_obwod_biustonosza_hit_.html

Sprzedający(a) z Warszawy, może da radę się umówić na odbiór osobisty.

Zuzanka

*:.
We Are a Non Prophet Organization

3. Data: 2006-07-13 18:45:48

Od: "peg" <peg81[no-spam]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Spotkałyście się może z takim bajerkiem gdzies w Warszawie?
> Byłam dziś w pasmanterii a panienka za ladą zrobiła tylko wielkie

Ostatnio kupilam takie cuda w KappAhl - komplet 3 szt (bialy, czarny i
bezowy) za 9,90.
A nazywa sie to "cos" poszerzacz obwodu biustonosza.
pozdrawiam
peg

4. Data: 2006-07-14 06:16:26

Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

agus_82 napisał(a):

> Kiedyś spotkałam się z czymś w rodzaju dodatkowego kawałka biustonosza :)
> Tzn haftki z obu stron, jedną część przypinamy do jednej strony zapięcia,
> drugą do drugiej. I zyskujemy kilka cm..

Cos takiego znajdziesz tez w sklepach Szame w niektorych centrach
handlowych.
www.szame.pl

Pozdrawiam,
Aduś

5. Data: 2006-07-14 06:58:30

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

agus_82 napisał(a):

> Znalazłam śliczny stanik, niestety w rozmiarze 75c zamiast 80c :( Miseczki
> są ok, nawet bardzo tylko trochę się nie dopinam...

Hmmm, a tu się zdziwiłam. Jeśli miseczki z 75 c są dobre, to z 80
powinno chyba być b (miseczka to różnica między obwodem pod piersiami, a
w ich szczytowym punkcie, więc nie jest to wielkość stała...)

> [...]
> drugą do drugiej. I zyskujemy kilka cm..

> Byłam dziś w pasmanterii a panienka za ladą zrobiła tylko wielkie oczy.....

To raczej w sklepie z bielizną, nie w pasmanterii :)

--
Pozdrówki,
Aneczka

6. Data: 2006-07-14 08:38:07

Od: "agus_82" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję dziękuję dziękuję :)

Czyli jest realna szansa że kupię je sobie do wesela :)
Myślałam że to mniej spotykane cudo, i że będzie problem.

Największy kłopot miałam z tym, że kompletnie zgłupiałam myśląc o tym jak to
nazwać :)
Stąd nawet nie wiedziałam jak sobie poguglać:)

W każdym razie dziękuję baaaaardzo :)

Pozdrawiam
Aga

7. Data: 2006-07-14 08:45:15

Od: "agus_82" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneczka" napisał(a):

> Hmmm, a tu się zdziwiłam. Jeśli miseczki z 75 c są dobre, to z 80
> powinno chyba być b (miseczka to różnica między obwodem pod piersiami, a
> w ich szczytowym punkcie, więc nie jest to wielkość stała...)

Szczerze mówiąc zazwyczaj z półki biorę biustonosze "na oko" a potem w
przymierzalni okazuje się, że to 80c. Nie mierzyłam się żeby poznać dokładny
rozmiar.
Ten do sukienki jest 75c i jest za mały tylko w obwodzie - poza tym idealny.
Nie wiem, może to kwestia niedokładnej rozmiarówki.
Nie znam się :)

Pozdrawiam
Aga

8. Data: 2006-07-14 10:10:13

Od: "Carrie" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Aneczka napisał(a):

> Hmmm, a tu się zdziwiłam. Jeśli miseczki z 75 c są dobre, to z 80
> powinno chyba być b (miseczka to różnica między obwodem pod piersiami, a
> w ich szczytowym punkcie, więc nie jest to wielkość stała...)

Teoretycznie tak, ale w praktyce ma też znaczenie rozstawienie oraz
kształt miseczek i długość fiszbinów. Mnie z wymiarów i
porównania z tabelami wyszło kiedyś, że powinnam nosić miseczkę
B, a noszę DD/E i tylko takie na mnie dobrze wyglądają i wygodnie
się w nich czuję :)
Ale sprawa jest ciekawa - gdybym schudła 5 cm w obwodzie, to powinnam
nosić biustonosze 80F [teraz 85E]?

Pozdrawiam, Carrie

9. Data: 2006-07-14 10:16:48

Od: "Yoanna" <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Witam znalazlam to na allegro mysle ze chyba o to ci chodzi, na dodatek osoba
jest z Wa-wy
http://allegro.pl/item113661630_chcesz_zwiekszyc_obw
od_biustonosza_hit_.html

10. Data: 2006-07-14 12:30:44

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Carrie napisał(a):

> [...]
> porównania z tabelami wyszło kiedyś, że powinnam nosić miseczkę
> B, a noszę DD/E i tylko takie na mnie dobrze wyglądają i wygodnie

Hmmmm, B, a E to raczej spora rozpiętość... Z każdej firmy tak masz, czy
z jakiejś konkretnej?

> Ale sprawa jest ciekawa - gdybym schudła 5 cm w obwodzie, to powinnam
> nosić biustonosze 80F [teraz 85E]?

Tak (może nawet G ;) ), o ile nie zmieni Ci się również wielkość piersi
(a to jest dość częste - wszak są w dużej mierze z tłuszczu, a więc jak
chudniemy - one często z nami :) ).

--
Pozdrówki,
Aneczka