Pytanie do laryngologa

1. Data: 2001-03-24 15:09:44

Temat: Pytanie do laryngologa
Od: "Jerzy" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od kilku lat mam pewien problem.
W okolicy migdałów pojawia mi się często biała wydzielina o konsystencji
masła.Ma ona dosyć nieprzyjemny zapach.Byłem u lekarza ale zbył mnie
twierdząc, że jest to zalegający pokarm.Jestem pewien ,że nie jest to
pokarm, ponieważ nie ma to nic wspólnego z częstosliwością posiłków.
Wydaje mi się że jest to wydzielina z zatoki szczękowej.

Proszę o radę i pomoc.

2. Data: 2001-03-24 19:55:24

Temat: Re: Pytanie do laryngologa
Od: "OutsiDRE^" <e...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pokarm, ponieważ nie ma to nic wspólnego z częstosliwością posiłków.
> Wydaje mi się że jest to wydzielina z zatoki szczękowej.

Mam to podczas anginy ale rzadko sie pojawiaja tzw. czopki ktore trzeba
zerwac patykiem i wyrzucic.
Jest to wydzielina ropna. Najlepiej z tym isc do laryngologa

3. Data: 2001-03-25 19:50:10

Od: "Jerzy" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik OutsiDRE^ <e...@p...net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:99iufc$ko8$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

> [...]
> zerwac patykiem i wyrzucic.
> Jest to wydzielina ropna. Najlepiej z tym isc do laryngologa

U mnie ten problem nie pojawia się podczas infekcji. On występuje cały czas.
Na pewno nie są to czopy ropne.Wydzielina pojawia się zawsze po wykonaniu
lekkiego ucisku (np.palcem) w okolicy migdałka.

4. Data: 2001-03-26 17:33:42

Od: "Klemens" <k...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

to wyglada na przewlekle zapalenie migdalkow. laryngolodzy proponuja wtedy
ich usuniecie.
klemens

Jerzy napisał(a) w wiadomości: <99idqr$k0d$1@news.tpi.pl>...

5. Data: 2001-03-26 21:31:56

Od: "OlegB" <b...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak widze nikt nie moze udzielic Jerzemu (i mnie przy okazji) konkretnej
odpowiedzi co to jest. Mnie tez mowiono, ze to pokarm. Nie jest to zaden
pokarm (te biale "kawalki" pojawiaja sie z rozna czestotliwoscia, a jem
przeciez codziennie) i nie jest to zadne zapalenie (migdaly nie sa czerwone
i nie bola). Jeszcze raz mam okazje sie przekonac jacy to sa g..ni
specjalisci w tym kraju.

ob

6. Data: 2001-03-27 20:55:43

Od: "adalek" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W okolicy migdałów pojawia mi się często biała wydzielina o konsystencji
> masła.Ma ona dosyć nieprzyjemny zapach.Byłem u lekarza ale zbył mnie
> twierdząc, że jest to zalegający pokarm.

Nie jest to zaden pokarm. Co jakis czas i ja mam taką wydzieline pojawiajaca
sie szczegolnie czesto po stanach podraznienia "migdalkow" np gdy znajde sie
niespodziewanie w srodowisku alergenow na jakie jestem wrazliwy. Po takiej
ekspozycji zaczynam odczuwac swedzenie a nawet bol gardla podobny do
anginowego i najpozniej na drugi dzien mam owa wydzieline o nieprzyjemym
ropnym zapachu czasami w takim stopniu ze moge sobie spokojnie ogladac
grudki tejze wydzieliny wylaniajace sie z "migdalkow" (dzieki lusterku).

U mnie podloze jest alergiczne i nic innego nie moge zrobic jak bronic sie
przed ekspozycja na czynniki (kurz itp) poza tym jak mam juz taka wydzieline
to ja usuwam "wydlubujac" wlasnym sposobem co pozwala szybciej wrocic gardlu
do normalnosci. Laryngolodzy i alergolog u ktorych poruszalem ten temat nie
umieli mi zaproponowac nic lepszego.

Adam

7. Data: 2001-03-27 23:59:33

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

OlegB napisał(a):

> [...]
> przeciez codziennie) i nie jest to zadne zapalenie (migdaly nie sa czerwone
> i nie bola). Jeszcze raz mam okazje sie przekonac jacy to sa g..ni

Mojemu dziecku kiedyś serwowano zastrzyki z penicyliny...Wrzód w gardle siedział
i siedział....Jakiś wreszcie mądry laryngolog zalecił wykonanie posiewu z
gardła...Wyszło, ze to jest jakiś gronkowiec ( dokładnie już nie pamiętam, bo to
było dawno) i pani doktór ( kierowniczka przychodni dla dzieci), która
"dowalała" dziecku tą penicylinę jak zobaczyła wynik, to nie pokazała go
studentom praktykującym u niej ( siedzieli obok), tylko pyrgnęła mi ten wynik i
powiedziała: "No to zapiszemy w takim razie rumianeczek do płukania gardła"...
Nie mam sił już tego komentować.
--
Pozdrawiam, Kaja
f...@f...pl

8. Data: 2001-04-09 08:49:50

Od: "damian" <d...@i...media.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik adalek <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:99r05i$r48$...@n...tpi.pl...

> [...]
>
> Adam
>

> Moja sistra ma ten sam problem od 2 lat i nic nowego i madrego laryngolog
przez ten czas nie zaproponowal. Faktem jest ze podraznienie migdalkow
alergrntem (kurz) powoduje u niej natychmiastowe pojawienie sie owej bialej
wydzieliny. Ale np gdy wypije cos zimnego lub zje np. musli lub ostre o
potrawy równiez pojawia sie nalot. Kupilam jej kiedys plyn Tantum Verde i
namietnie plucze nim migdaly. Polecam. Kiedys tez ktos podsunal mi mysl ze
moze jest to wina infekcji wezlow chlonnych ale po posiewie nic u niej nie
wykryto. Ostatnio robila badanie o nazwie ASO. Czekamy na wyniki

sposob na przeziebienie
Jak leczyc chroniczny niezyt zatok nosowych?
Nowe urzadzenie do pomiaru poziomu cukru we krwi
Dieta Noblistow ma coraz wiecej zwolennikow
Entezopatia