Pytanie dotyczące leków z USA...

1. Data: 2005-12-14 23:35:04

Temat: Pytanie dotyczące leków z USA...
Od: " " <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio na seminarium z embriologii asystentka mówiła nam że w stanach są
takie leki które tak działają że wiedza lepiej i szybciej przechodzi do
pamięci długotrwałej. Czy mógłby ktoś podać nazwy tych leków??

PS. przepraszam za nieporadne tłumaczenie ale te zajęcia były po 10
godzinach innych zajęć i byłem wtedy jakby nieobecny...niech żyje CMUJ ;-)

2. Data: 2005-12-16 04:39:26

Temat: Re: Pytanie dotycz?ce leków z USA...
Od: Josef Morko <j...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

wrote:

> Ostatnio na seminarium z embriologii asystentka mówi?a nam ?e w stanach s?
> takie leki które tak dzia?aj? ?e wiedza lepiej i szybciej przechodzi do
> pami?ci d?ugotrwa?ej. Czy móg?by kto? poda? nazwy tych leków??
>
> PS. przepraszam za nieporadne t?umaczenie ale te zaj?cia by?y po 10
> godzinach innych zaj?? i by?em wtedy jakby nieobecny...niech ?yje CMUJ ;-)

Zdaje sie, ze prowadzono doswiadczenia z Levodopa. (srodek przeciwko
chorobie Parkinsona). Zerknij np. na doniesienia uniwesytetu w Münster,
Niemcy:

http://www.wdr.de/tv/q21/2131.0.phtml

Ale dobitnie przestrzegam przed eksperymentami na wlasna reke, sa
doniesienia, ze srodek ten moze powodowac uzaleznienie:

http://www.biopsychiatry.com/levdophi.htm

Pozdrowienia!

Waldek

trzęsące się ręce u młodej osoby