Pytanie - jak to jeść?

1. Data: 2001-12-18 08:54:07

Temat: Pytanie - jak to jeść?
Od: "Tomasz Dąbrowski" <t...@B...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Droga grupo,

Wybieramy sie z żoneczką na Sylwestra. Dostaliśmy do wglądu menu i ...
czapajew!
Nie wiemy co oznaczają nazwy potraw, a tym bardziej - jak się to je? Może
pomożecie? Proszę o odpowiedź w następującym formacie:

Danie -> Co to jest -> jak jeść

Z góry dziękuję i pozdrawiam 8-)

Tomek

Ryba po andaluzyjsku
cocktail z owoców morza
Teriny z ryb
rajski ptak
Forszmag Drogomirowski

1. Data: 2001-12-18 09:45:23

Temat: Odp: Pytanie - jak to jeść?
Od: "ricardo" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomasz Dąbrowski <t...@B...com.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9vn09l$dn1$...@n...onet.pl...
> Droga grupo,
>
> Wybieramy sie z żoneczką na Sylwestra. Dostaliśmy do wglądu menu i
...czapajew!
[...]
> Danie -> Co to jest -> jak jeść
> Ryba po andaluzyjsku
> cocktail z owoców morza
> Teriny z ryb
> rajski ptak
> Forszmag Drogomirowski

=====================
Nie lepiej to zostac w domu !?

- przede wszystkim mniej stresow

Albo...
dac jakiemus bezdomnemu bileciki, to sie nie bedzie stresowal
tylko wezmie swa przyjaciolke z ulicy i "wpiernicza" to wszystko...
ze smakiem i ... palcami.

> Z góry dziękuję i pozdrawiam 8-)
> Tomek

Ja rowniez
Ricardo

1. Data: 2001-12-18 09:53:02

Temat: Re: Pytanie - jak to jeść?
Od: "Tomasz Dąbrowski" <t...@B...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ricardo" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie lepiej to zostac w domu !?
>
> - przede wszystkim mniej stresow

Pewnie że lepiej, ale Sylwek proszony i nie wypada nie pójść 8-) Poza tym -
znajomi idą, a my są towarzyskie.

> Albo...
> dac jakiemus bezdomnemu bileciki, to sie nie bedzie stresowal
> tylko wezmie swa przyjaciolke z ulicy i "wpiernicza" to wszystko...
> ze smakiem i ... palcami.

Ja też bym jadł palcami najchetniej - ale... Pamiętasz Julie Roberts w
"Pretty Woman" jak strzelała do kelnerów ślimakami? Wolałbym tego jednak
uniknąć.

Tomek

1. Data: 2001-12-18 10:33:25

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czapajew!
> Nie wiemy co oznaczają nazwy potraw, a tym bardziej - jak się to je?

Nie jeśc pierwszy, czekac aż inni zaczną, podpatrywac i nasladować. Jesli
się okaże, że wszyscy tak robią możecie jeśc grupowo palcami, zawsze
mniejszy obciach :-))
Pomogłam?

Wkn
przymierzająca się do kupna chonki

1. Data: 2001-12-18 10:58:28

Od: "Tomasz Dąbrowski" <t...@B...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> Nie jeśc pierwszy, czekac aż inni zaczną, podpatrywac i nasladować. Jesli
> Pomogłam?

Pewnie! Bardzo dziękuję - tak zrobię 8-)
Tomasso

1. Data: 2001-12-18 11:07:51

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Pewnie! Bardzo dziękuję - tak zrobię 8-)
>Tomasso

ja juz mam chionek, czeka w komorce w ogordku, w wiaderku z woda,
taka fajna z dlugini iglami co nie robia z czlwoieka jezozwierza
przy kazdym kichnieciu blisko choinki..

teryna z ryb to mze byc pasztetowate
cocktail z owocow morza bedzie z majonezowatym mazidlem, male
kawalki, dadza do tego widelec lub lyzeczke, wyjadac z pucharka,
jak lody niemal...poza tym zgadzam sie z Wkn ORAZ mialam kiedys
fajnego fatyganta zagrnicznego (Holender...aaaaa) i on jadl, na
pierwszy rzut oka, strasznei...np trzymal sztucce jak 3 letnie
dziecko lyzke...ale na drugi rzut oka jadl take elegancko, z taka
klasa i poslugiwal sie tymi sztuccami tak pieknie, ze mi juz na
trzeci rzut oka szczena opadla i chcialam jesc jak on!!!!

znaczy jedz jak chcesz, byleby nie lecialo po krawacie, nie
siorbac i RACZEJ nie oblizywac noza...

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-12-18 11:31:21

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> klasa i poslugiwal sie tymi sztuccami tak pieknie, ze mi juz na
> trzeci rzut oka szczena opadla i chcialam jesc jak on!!!!

Bo Holendrzy strasznie celebruja sie z jedzeniem. Ja nie jem szybko i lubie
sie delektowac, rozmawiac, odkladac sztucce, znowu brac. Ale co moj maz robi
to przechodzi ludzkie pojecie. On je tak dluuuugo, ze ja sie ociagajac i tak
jestem 3 razy pierwsza, a on ciagle w polowie. Staram sie w domu nie
odchodzic od stolu kiedy on jeszcze nie skonczyl. Ale ilez mozna czekac,
dnia szkoda !
Ja powolusku zjem, odczekam, odczekam, pogadam, odczekam, a potem i tak sie
niecierpliwie i przepraszam i odchodze.
Przeczulony jest tez co do wlasciwej szklanki, wlasciewego noza, wlasciwego
ulozenia. Z Holendrami isc na obiad do restauracji trzeba liczyc 4 godziny,
a i czesto wiecej.

Pfff ******
m-gosia
******

1. Data: 2001-12-18 12:50:28

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:s...@4...com..
.

> znaczy jedz jak chcesz, byleby nie lecialo po krawacie, nie
> siorbac i RACZEJ nie oblizywac noza...

I talerza tez nie oblizywac, i nie wycierac chlebem ;-))

Wkn
po powrocie z zakupów swiatecznych prezentowych

1. Data: 2001-12-18 12:53:18

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@h...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9vn9h7$835$...@n...xs4all.nl...
> [...]
wlasciwego
> ulozenia. Z Holendrami isc na obiad do restauracji trzeba liczyc 4

hihi, to by zawału serca dostał, widząc mojego męża w akcji: łyk, łyk, popić
i do komputera. Razem może 10 minut (jeśli gorące, zimne pożera szybciej).
Cała jego rodzina taka, na początku się ze mnie śmiali, że tak wolno jem,
ale teraz już wszyscy przyzwyczajeni, że Wkn kończy jeść pół godziny po
obiedzie :-))))

Wkn_wolnojadek

i stronodłubek
www.gotowanie.wkl.pl

1. Data: 2001-12-18 14:34:50

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Cała jego rodzina taka, na początku się ze mnie śmiali, że tak wolno jem,
>ale teraz już wszyscy przyzwyczajeni, że Wkn kończy jeść pół godziny po

ja jem tez dosc wolno, maz - wychowany w szkole z internatem mial
zawsze wyliczony czas najedzeinie wiec tez - kes-lyk-kes i po
robocie... a tamten Holender...aaaa...4 godziny z nim w knajpie
to raczej przyjemnosc niz tortura...mru-mru (tak mowi zadowolony
kotek)

Krysia, ktora napoje tez pija letnie..
>i stronodłubek
>www.gotowanie.wkl.pl