Pytanie laryngologiczne ....

1. Data: 2003-02-09 11:21:21

Temat: Pytanie laryngologiczne ....
Od: "Woxy Ivanhoee" <_...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam taki problem. Od jakiegos dlugiego czasu
w buzi pojawia mi sie cos takiego bialego. Takie biale kuleczki zbite w kupe
ktore wydzielaja bardzo przykry odor. Sa dwa miejsca gdzie sie pojawiaja te
wlasnie kuleczki:
sa to obie strony na wysokosci tego malego jezyczka w gardle, po obydwu
stronach sa takie jakby torebki czy cus. I wlasnie w tych torebkach one sie
tworza... Co jakis czas czuje jezykiem ze znowu sie utworzyly.
Jedyny sposob na razie, to wyjecie tego, ale ciezko jest, bo te torebki
zamykaja sie jak otwieram szeroko buzie i ciezko tam dotrzec.

Co moze byc tego powodem ? Dodam ze to mi zaczelo sie pojawiac w okolo 6-7
klasie podstawowki. A teraz mam 24 lata i ciagle to mi sie pojawia co jakis
czas.

Jak to zwalczyc innymi metodami niz grzebanie patyczkiem w buzi???

Pozdrawiam i licze na pomoc

Woxy Ivanhoee

2. Data: 2003-02-09 12:04:06

Temat: Re: Pytanie laryngologiczne ....
Od: "Jarosław Zwiernik" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie jestem lekarzem, ale myślę że te "kuleczki" o których piszesz to
wydzielina, która wypływa z migdałów,jeśli jest cuchnąca to oznacza, że masz
ropne migdały, wtedy potrzebna jest konsultacja laryngologiczna. Ja miałam
coś podobnego,ale nie było cuchnące. Laryngolog polecił mi żebym łyżką
(stroną grubą rękojeścią) lub szeroką szpatułką uciskała poniżej otworu skąd
wypływała wydzielina wtedy ona nie zatykała wylotu, zebraną wydzielinę
grudkową zebraną na szpatułce wyrzucałam

3. Data: 2003-02-09 12:54:51

Od: "Woxy Ivanhoee" <_...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wypływała wydzielina wtedy ona nie zatykała wylotu, zebraną wydzielinę
> grudkową zebraną na szpatułce wyrzucałam

Wielkie dzieki za info, pozdrawiam :)

4. Data: 2003-02-09 15:08:44

Od: "Zazula" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
te kuleczki to czopy ropne z migdalkow. stad nieprzyjemny zapach. radze
konsultacje z laryngologiem.

Czy tabletka antykoncepcyjna powoduje poronienie???
Taki artykulik- ciekawostka
Heviran
Jeszcze jedno pytanie o soczewki
Powiększenie sutka u 6-latki