Pytanie o Euphorbium Comp.

1. Data: 2004-10-16 10:18:39

Temat: Pytanie o Euphorbium Comp.
Od: "WRonX" <wronx@[CUT]wronx.net> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Wiem, ze od takich rzeczy jest lekarz, ale moja kochana sila wyzsza (mama -
zeby nie bylo niedomowien :D) uparla sie "zapytaj na Internecie". A ja mame
kocham, wiec... :)

Pytanie:

"Jak dlugo i ile razy dzienne mozna stosowac EUPHORBIUM COMP. do nosa u
dziecka 5-miesiecznego?"

Z gory dziekuje za wszelkie porady. Podpowiem, ze to dziecko to nie ja :)

Pozdrawiam.
--
[= WRonX =] [= http://www.Majcher.ORG =|= http://WRonX.NET =]
[ "...yet the blood of the wicked shall flow like a river." ]

2. Data: 2004-10-16 11:20:16

Temat: Re: Pytanie o Euphorbium Comp.
Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ckqsok$mr$...@n...news.tpi.pl,
WRonX <wronx@[CUT]wronx.net>:
> [...]
> u dziecka 5-miesiecznego?"
>
> Z gory dziekuje za wszelkie porady. Podpowiem, ze to dziecko to nie

Jak dlugo bedziesz miec nadmiar pieniedzy ;)
Sol fizjologiczna jest tansza i jest to to samo.

--
Robert

3. Data: 2004-10-16 16:16:39

Od: betsi <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja stosowalam trzy razy dziennie
B.

4. Data: 2004-10-16 18:29:28

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
wiadomości news:ckr067$ddt$1@opal.icpnet.pl...
> Jak dlugo bedziesz miec nadmiar pieniedzy ;)
> Sol fizjologiczna jest tansza i jest to to samo.

Dokładnie tak. A ja ciężka frajerka dałam się przekonać pediatrze i pani w
aptece, która twierdziła, że ten specyfik cuda działa i bardzo go chwalą -
pewnie tak, głównie producent i dystrybutor;) To najdroższa sól
fizjologiczna, którą w życiu kupiłam.

Podobnież Sterimar - mój brat oceanograf prawie zabił mnie śmiechem, gdy się
dowiedział, ile za to cudo zapłaciłam w aptece. Oznajmił, że on chętnie
zrobi interes życia i prześle mi to w dowolnej ilości, mam tylko załatwić
estetyczne pojemniczki;)

Pozdr. Ewa

pytanie-poprawa wzroku bez okularow(i innych urzadzen)
firmy farmaceutyczne a polska służba zdrowia
jeszcze raz o poceniu si
ehh kobiety ... ;]
tabletki antykoncepcyjne