jeszcze raz o poceniu si

1. Data: 2004-10-16 07:09:48

Temat: jeszcze raz o poceniu si
Od: "Marek" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich serdecznie,
mam taki problem: od około 1,5 roku leczę się anafranilem na nerwicę
natręctw (35mg/dobę), od jakiegoś czasu (2 m-ce) budzę sie zlany potem, nie
jestem pewien od czego to się bierze, doradzcie mi jakie badania powinienem
zrobić. dodam że problemy z regulacją cieplną wychodziły wcześniej, około 2
lata wstecz miałem lekkie ataki przypływu gorąca ale tylko przy
dużym stresie.I nie chudne jak przy nowotworze a przybieram na masie, bo
staram się odżywiać intensywnie. Poza tym czuję się ogólnie zmęczony byc
może przez
objawy depresyjne samej nerwicy.
Doradźcie proszę od czego może być to pocenie, z góry dziękuję

Pozdrawiam
Marek