Pytanie o Pantovigar

1. Data: 2006-07-31 21:20:44

Temat: Pytanie o Pantovigar
Od: "Polski Pacjent" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Potrzebuje sprowadzic do Polski Pantovigar. Chcialbym sie
dowiedziec jaka jest najszybsza, mozliwa droga sciagniecia teku
leku z Niemiec. Bralem pod uwage apteke zajmujaca sie importem,
ale slyszalem, ze dlugo sie czeka. A moze jest w Polsce jakis
dystrybutor firmy Merz Pharma?

2. Data: 2006-08-01 07:24:56

Temat: Re: Pytanie o Pantovigar
Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcialbym sie
> dowiedziec jaka jest najszybsza, mozliwa droga sciagniecia teku
> leku z Niemiec.

najszybsza: wsiadasz w pociag, po 4h jestes w Niemczech i kupujesz swój
specyfik.

3. Data: 2006-08-01 10:21:54

Od: "Polski Pacjent" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

justy napisał(a):

> najszybsza: wsiadasz w pociag, po 4h jestes w Niemczech i kupujesz swój
> specyfik.

To wiem, ale nie dojadę w 4 h z Wawy do granicy a następnie nie
dostarczę leku osobie na południu kraju, a poza tym, to podraża
cały zakup a lek nie jest taki tani. Równie dobrze mógłbym go
zamówić przez DHL (kilkadziesiąt EUR za transport).

4. Data: 2006-08-01 19:42:20

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie sądzę, żeby dało się sprowadzić tę "wit.B complex z dodatkami" w ramach
importu docelowego. może kup w Niemczech a dalej wyślij np. pocztą?

5. Data: 2006-08-02 05:47:49

Od: "Polski Pacjent" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

justy napisał(a):
> nie sądzę, żeby dało się sprowadzić tę "wit.B complex z dodatkami" w ramach
> importu docelowego.

To jedyny środek który pomaga kobiecie na łysienie. Chyba właściwe
proporcje składników mają na to wpływ, albo cysteina. Dziwne, że
nie ma tego leku w Polsce, bo jest często zalecany przez
dermatologów.
Oficjalną drogą czyli przez polską aptekę, sprowadza się właśnie
w ten sposób. Tak mi powiedzieli w Cefarmie. Czas: 2 tygodnie -
miesiąc.

> może kup w Niemczech a dalej wyślij np. pocztą?

To wiem. Koszt wysyłki też dość wysoki, ale na przyszłość tak
zrobię. Słyszałem, że są firmy, które potrafią sprowadzić leki
bez dodatkowych kosztów w ciągu np. 2 dni, takich szukam.

6. Data: 2006-08-02 12:37:17

Od: "Marek." <M...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

re re re kla ma

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 0631-1, 2006-08-01
Przetestowano na: 06-08-02 14:37:19

dzial farmacji szpitalnej
wynagrodzenia
opryszczka