wynagrodzenia

1. Data: 2006-07-20 07:18:26

Temat: wynagrodzenia
Od: "marianna_1986" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam wszystkich!! jestem po 1 roku farmacji i zastnawiam sie gdzie
najlepiej sie zatrudnic po studiach?? która opcja bylaby najlepsza:
kariera aptekarza czy np przedstawicialstwo medyczne... prosze
pomózcie

2. Data: 2006-07-20 12:14:41

Temat: Re: wynagrodzenia
Od: "apzw" <a...@u...pharm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "marianna_1986" <m...@o...pl> napisal w wiadomosci
s.com...
[...]
pozdrawiam

LOL poczekaj z takimi pytaniamy do czasu az bedziesz po 4 roku :P

Do tego czasu wiele sie moze zmienic, to raz a dwa - zaliczenie 1-go roku
nie gwarantuje ukonczenia studiów :P

pozdr

3. Data: 2006-07-20 13:34:18

Od: "marianna_1986" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a dwa - zaliczenie 1-go roku
> nie gwarantuje ukonczenia studiów :P

dzięki naprawde mi lepiej. Sądze że jednak nie będzie tak źle...
wiele osób uważa że już po 3 roku trzeba sobie gromadzić
doświadczenie więc to już za 2 lata(!!) (a latka teraz lecą szybko)
a jak mam takowe doświadczenie zbierać jak nie wiem na jaki sektor
się zdecydować czy apteka czy coś innego...co sądzicie na ten
temat??

opryszczka
odchudzic
AM w Gdańsku jakie progi?