Pytanie o Xanax?

1. Data: 2002-05-07 19:08:14

Temat: Pytanie o Xanax?
Od: "Piotr Stolarski" <p...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie moge znalezc w poradnikach nastepujacych zagadnien:
Czy xsanax jest lekiem psychotropowym i jakie sa konsekwencje odstawienia go
przed zakonczeniem kuracji, bez zmniejszania dawki?.
Po jakim czasie od rozpoczecia leczenia znikaja (zmniejszaja sie) stany
lekowe i zaburzenia emocjonalne, oraz ile powinna trwac kuracja aby objawy
nie nawrocily?

2. Data: 2002-05-14 04:09:39

Temat: Re: Pytanie o Xanax?
Od: "Bogda Tkaczyk" <f...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Xanax, niestety, uzaleznia i to dosc szybko. Poza tym jego dzialanie jest
krotkie (ok. 3 godzin):-( Mam spore doswiadczenie w stosowaniu lekow
uspakajajaco - przeciwlekowych, choc bardzo ostroznie do tego podchodze.
Wyprobowalam juz cala game roznych i najlepszym, jak dotad, okazuje sie
Tranxene. Malo toksyczny, lagodny ale "swoje robi". Kazdy tego typu lek nie
nalezy odstawiac natychmiast, ale zmniejszajac czestotliwosc lykania.
Doraznie, przy naglym napadzie silnego leku, stosuje Oxazepam. Stary,
wyprobowany, dziala szybko i skutecznie.
Przy klopotach z zasypianiem albo lekkim poddenerwowaniem wieczorem bardzo
polecam... Estazolan. Ale tylko 1/4 malenkiej tabletki. Wstaje sie tedy lekko
i wypoczetym, nawet po krotkim snie.
Pozdrawiam i zycze zdrowia!

3. Data: 2002-05-19 14:32:22

Od: "Piotr Stolarski" <p...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogda Tkaczyk <f...@N...poczta.gazeta.pl> napisał(a):

> Xanax, niestety, uzaleznia i to dosc szybko (...)

Dziekuje za zainteresowanie tematem i odpowiedz.
Chcialbym sie jeszcze dowiedziec ile to jest wg Ciebie szybko???
Miesiac, dwa, trzy???

Kuracja przeciez trwa min. miesiac... Pozniej mozliwe jest przedluzenie.

Pozdrawiam,
Piotr

4. Data: 2002-05-30 15:07:36

Od: "Katarzyna Zdanowska" <a...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Stolarski <p...@N...poczta.gazeta.pl> napisał(a):

> Xanax czyli alprazolam, podobnie jak tranxene, oksazepam, estazolam,
lorafen , relanium itp to grupa leków psychotropowych z grupy benzodiazepin .
różnią sie od siebie trochę profilem działania i okresem półtrwania-wszystkie
bardzo uzalezniaja-a wtedy zaczynaja sie schody-leczenie tego uzależnienia
trwa długo i jest uciązliwe. W stanach lękowych można je stosowac jako
wspomaganie ale podstawą leczenia jest psychoterapia. po odstawieniu
benzodiazepin gdy już uznasz że się wyleczyłes za pomocą tabletek w pewnym
momencie zaburzenia lękowe powróca prędzej czy póżniej-trzeba poleczyć
przyczynę a nie objawy.Powodzenia

5. Data: 2002-08-22 16:06:38

Od: "WP" <W...@P...ONET.PL> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Stolarski <p...@N...poczta.gazeta.pl> napisał "wszystkie
bardzo uzalezniaja " - a skad ta informacja ?
W dostepnych mi zrodlach nigdzie nie znalazlem informacji o tym że
benzodiazepiny "bardzo uzalezniają" a raczej przeciwnie sa stosunkowo
bezpiecznymi lekami.
wp
Użytkownik "Katarzyna Zdanowska" <a...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:ad5f7o$piv$1@news.gazeta.pl...

http://www.gazeta.pl/usenet/

http://www.gazeta.pl/usenet/

6. Data: 2002-08-26 12:55:09

Od: "APZW" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WP" <W...@P...ONET.PL> napisał w wiadomości
> [...]
> W dostepnych mi zrodlach nigdzie nie znalazlem informacji o tym że
> benzodiazepiny "bardzo uzalezniają" a raczej przeciwnie sa stosunkowo

Bezpiecznymi jeżeli chodzi o uzależnienie fizyczne, ale nie jeżeli chodzi o
uzależnienie psychiczne!

--
Wojciech "IRenka" Olender
mailto:a...@p...pl

7. Data: 2002-08-26 16:58:37

Od: A...@s...ca (Aleksander) szukaj wiadomości tego autora

Benzodiazepiny, grupa lekow działających na ośrodkowy układ nerwowy.
Powodują uspokojenie, zmniejszenie lęku i napięcia mięśniowego, działają
także - w większości - przeciwpadaczkowo oraz nasennie. Są szeroko
rozpowszechnione i często nadużywane.

Przy dłuższym stosowaniu mogą doprowadzić do przyzwyczajenia i
uzależnienia - najpierw psychicznego, później fizycznego. Przy rozwiniętym
uzależnieniu, po odstawieniu leku pojawiają się lęk i bezsenność, bóle
głowy, rozdrażnienie. Może dojść także do wystąpienia napadów padaczkowych.

Pierwszą zsyntetyzowaną benzodiazepiną był chlordiazepoksyd (Elenium),
następną - diazepam (Relanium).

Do grupy najczęściej stosowanych należą m.in.: diazepam, oksazepam,
midazolam, estazolam, lorazepam, clonazepam, tetrazepam, alprazolam.

Have a nice day/evening/weekend. Milego dnia/wieczoru/wekendu
Dr Aleksander Tobolewski
www.vitacomplete.com

> [...]
> Wojciech "IRenka" Olender
> mailto:a...@p...pl
> " I 8-go dnia Pan popatrzył na świat i stworzył inżynierów"

Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.sci.farmacja

Chrom organiczny - przeciwwskazania
B12 & komary
Zabrze?