Pytanie o klinikę leczenia uzależnień

1. Data: 2005-02-28 14:54:44

Temat: Pytanie o klinikę leczenia uzależnień
Od: "Kec@j" <j...@p...N.O.S.P.A.M.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy ktoś z szanownych grupowiczów ma jakies namiary na klinikę leczenia uzależnień od
komputera ewentualnie internetu? (chodzi mi o numer telefonu, adres lub link)
Niestety w sieci jakoś nie znalazłem, a potrzebuję skontaktować się (piszę pracę, do
której potrzebuje kilku informacji)

Pozdrawiam

Jacek

2. Data: 2005-02-28 19:40:06

Temat: Re: Pytanie o klinikę leczenia uzależnień
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2005-02-28 21:07:18

Od: "_Mark_" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kec@j wrote:
> [...]
> numer telefonu, adres lub link) Niestety w sieci jakoś nie znalazłem,
> a potrzebuję skontaktować się (piszę pracę, do której potrzebuje

"Karan" w Ełku
http://andrzej.kai.pl/ekai/serwis/?MID=8703

pzdr

4. Data: 2005-03-01 07:22:35