Pytanie o manipulację.

1. Data: 2010-12-05 11:28:02

Temat: Pytanie o manipulację.
Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od dłuższego czasu nie mogę sobie uzmysłowic jaki sens z manipulacyjnego
punktu widzenia ma prezentowanie wiadmości jak na poniższym zrzucie:

http://zapisz.net/images/837_1.png

Z jednej strony (szczególnie po 22:00) naszpikowanie strony głównej
wiadomościami typu: "Czy cycki i dupa Edyty Herbuś są bardziej sexi od
cycków i dupy Anny Muchy? ", a z drugiej odwołanie do
papiesko-chrześcijańskich cudów na ziemiach Polski.

Z jednej strony strona główna "WP" (szczególnie po 22:00) przypominająca
"Redtube" a z drugiej nawoływanie do nawrócenia ?.

Jakaś taka sprzeczność której nie daje mi spokoju ......

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

2. Data: 2010-12-05 11:34:25

Temat: Re: Pytanie o manipulację.
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał w wiadomości

> Jakaś taka sprzeczność której nie daje mi spokoju ......

Jak dorosniesz, zrozumiesz.

3. Data: 2010-12-11 19:47:45

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <idft06$t3c$1@usenet.news.interia.pl>, "Endriu" says...

> [...]
> cycków i dupy Anny Muchy? ", a z drugiej odwołanie do
> papiesko-chrze?cijańskich cudów na ziemiach Polski.

Hmmm, a myślałem, że chodzi Ci o reklamę toyoty. ;>

> Z jednej strony strona główna "WP" (szczególnie po 22:00)
przypominaj?ca
> "Redtube" a z drugiej nawoływanie do nawrócenia ?.

Nie korzystam z wp, ale nie sądzę, że wp.pl zamienia się w redtube po 22
- zdjęcie cycka nie czyni z wp redtube. :)

> Jaka? taka sprzeczno?ć której nie daje mi spokoju ......

Pomódl się, Bóg Ci odpowie, albo i nie. ;>

Pozdrawiam świątobliwie
Flyer

Ekspert w dziedzinie psychologii perswazji, emocji i podświadomości
Generacja bi.
PARASOL...
BESTIA...
AICHY...