Pytanie o "moralność" wypowiedzi

441. Data: 2009-09-15 07:23:02

Temat: Re: Pytanie o "moralność" wypowiedzi
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Za wiki:
> "inteligencja emocjonalna obejmuje zdolność rozumienia siebie i własnych
> emocji, kierowania i kontrolowania ich, zdolność samomotywacji, empatię
> oraz umiejętności o charakterze społecznym "
> Gdzie zawęziłem?

Ograniczyłeś emocje tylko do czucia (odnoszę się do Twojego pisania, nie do
definicji z wiki). Oczywiście można wyłaczyć myślenie i czuć na maksa. Ale
inteligencja ogólna pozwala owo czucie określić, zrozumieć, wyciągać z niego
wnioski. Podajesz przykłady związane z pozytywnymi "czuciami", tak... to
pięknie. Ale trzeba także rozumieć odczuwane przez siebie "czucia"
negatywne, jeśli się da przewidzieć ich niepożądane konsekwencje.

Qra

442. Data: 2009-09-15 07:34:22

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tak... to pięknie. Ale trzeba także rozumieć odczuwane przez siebie
> "czucia" negatywne, jeśli się da przewidzieć ich niepożądane konsekwencje.

idę popracować- ale wydaje mi się to ciekawe- odpowiem pewno w nocy

serdecznie pozdrawiam

Chiron

443. Data: 2009-09-15 08:10:17

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Chyba nie znam- opowiesz?

Dawno dawno temu w bardzo odległej galaktyce pewien bardzo dobry kochający
mąż, kiedy jego cudowna ukochana małżonka zbliżała się galopująco do dnia
rozwiązania, uprosił siłę wyższą, aby to on mógł odczuwać związane z porodem
dolegliwości. A jako że właśnie wici w związku z nadciągającym konfliktem
zbrojnym z sąsiadem dotarły a mąż prawdziwie mężnym mężem był, na wojenkę
udał się był. Codziennie rano w odległej od domu krainie wstawał z
nastawieniem, że zaraz wszelakie cierpienie i bóle się zaczną, co przy
okazji będzie radosną nowiną, że potomek na tym pięknym świecie już się
pojawia. Dni mijały, mężny mąż coraz bardziej był zniecierpliwiony a i
niespokojny, bo się w necie naczytał, że przenoszona ciąża też niezdrową
jest nieco. Pewnego wieczora, mocno już zaniepokojonym będąc, zauważył, jak
jego przyboczny giermek z niepojętych powodów twarz w grymasie potwornego
bólu miał wykrzywioną...

Qra, bez puenty tym razem, ale za to długo

444. Data: 2009-09-15 09:11:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Sep 2009 08:01:07 +0200, Robakks napisał(a):

> Użytkownik "Paulinka"

> Określ jeszcze precyzyjnie i jednoznacznie kształt ciastka, kolory,
> smak poszczególnych okruchów, zapach, ciężar, konsystencję, składniki
> i technologię wypieku.

Najlepiej idzie jej z okreslaniem mojej technologii, dotyczącej mojego
ciastka i mojego kremu, i to na odległość - to nadrozwinięta inteligencja
empatyczna :-PPP

Ikselka.

445. Data: 2009-09-15 09:31:57

Od: "Robakks" <R...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Najlepiej idzie jej z okreslaniem mojej technologii, dotyczącej mojego
> ciastka i mojego kremu, i to na odległość - to nadrozwinięta inteligencja
> empatyczna :-PPP

Buduje więc w swojej subiektywnej świadomości swój własny świat
konfabulacji. Ciebie dla niej nie ma naprawdę i nie interesuje ją:
czy jesteś naprawdę i jaka jesteś naprawdę. Wystarczy jej wizja
jaką sobie stworzyła i jaką projektuje na zewnątrz siebie.
Żyje w świecie urojeń. :-)
To choroba urojeniowa - alefia, typowa dla "dzieci postmodernizmu",
wychodowanych na samozaprzeczających się teoriach i pieniaczym
orzekaniu nowomowy bez uzasadniania prawdziwości... :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości

446. Data: 2009-09-15 09:44:52

Od: "Robakks" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

"Robakks" <R...@i...eu>

> [...]
> wychodowanych na samozaprzeczających się teoriach i pieniaczym
> orzekaniu nowomowy bez uzasadniania prawdziwości... :)

PS. Dokłanie to samo dotyczy założyciela wątku (i większości osób
tu się wypowiadających). Nie interesuje go "co autor miał na myśli"
wypowiadając sakramentalne słowa dotyczące wiary i zdrowia,
bowiem WIE LEPIEJ i żadna siła go nie przekona.
To objaw alefii... :)
Urojenia są silniejsze od FAKTÓW i konkretów.
Rzecz nieuleczalna. :)
Alef0 + nie_zero = Alef0
nie_zero = zero
fanatyka nie przekona dowód, bo nie rozumie dowodów.
pozdrawiam, :-)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

447. Data: 2009-09-15 17:39:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Sep 2009 11:31:57 +0200, Robakks napisał(a):

> [...]
> czy jesteś naprawdę i jaka jesteś naprawdę. Wystarczy jej wizja
> jaką sobie stworzyła i jaką projektuje na zewnątrz siebie.

W sumie to nie ma się czemu dziwić... Społeczności internetowe właśnie na
tej zasadzie funkcjonują i po to są, aby ludzie z patem mieli sobie własne
projekcje gdzie wyświetlić - taki naturalny mechanizm obronny, rodzaj
wspólnoty utwierdzajacej w normalności wspólnego pata.
To raczej JA robię błąd, bo próbuję na siłę w to wkraczać, urealniając się
im wbrew ich misternym konstrukcjom fantastycznym tworzonym na wspólny
użytek... No ale dlaczego miałabym tego nie robić? - jestem, jaka jestem, a
nie jaką mnie sobie zbudują... dlaczego miałabym spokojnie i z pokorą
pozwalać na to, że ktoś sobie dostosowuje wierunek Reszty Świata do swego
pata. Dla dobra tych osób - nie powinnam na to pozwalać, przynajmniej w
zakresie, który mnie samej dotyczy, a i Reszta Świata też niech się broni
:-)
--

Ikselka.

448. Data: 2009-09-15 17:40:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

449. Data: 2009-09-15 18:31:58

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Najlepiej idzie jej z okreslaniem mojej technologii, dotyczącej mojego
> ciastka i mojego kremu, i to na odległość - to nadrozwinięta inteligencja
> empatyczna :-PPP

Vice versa.

--

Paulinka
zapięta pod szyję księgowa

450. Data: 2009-09-15 18:34:35

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:

> [...]
> wychodowanych na samozaprzeczających się teoriach i pieniaczym
> orzekaniu nowomowy bez uzasadniania prawdziwości... :)

Świetna domorosła psychoanaliza. Winszuję. Znajomość kilku wyrazów
obcych naprawdę nie daje legitymacji do tego, żeby udawać psychologa.

--

Paulinka

Jedenastoletni Hitler
SYLI...